۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۸
کد مطلب : ۱۲۰۶۲۴

قتل کاپیتان نفتکش ونزولایی

یک مقام رسمی در سازمان بنادر و کشتیرانی ونزوئلا اعلام کرد که کاپیتان نفتکش ونزوئلایی در خارج از مرزهای این کشور به قتل رسیده‌ است
قتل کاپیتان نفتکش ونزولایی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  بنا به گفته رهبر اتحادیه‌ای محلی و گزارش یک مقام  سازمان بنادر و کشتیرانی ونزوئلا، مهاجمان مسلح کاپیتان یک نفتکش را پس از سوار شدن بر کشتی خود که در سواحل شرق ونزوئلا لنگر انداخته بود، به قتل رساندند.
جرم و جنایت به مشکلی فزاینده برای صنعت نفت این عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در زمان بحران اقتصادی ۶ ساله تبدیل شده‌ است. دزدان دریایی به‌طور مداوم تجهیزات چاه‌های نفتی دریاچه ماراکیبو در غرب ونزوئلا را سرقت می‌کنند.
خوزه بوداس، رهبر اتحادیه کارگران نفت در پورتو لاکروز، گفت: این نفتکش منتظر ورود به ترمینال نفت خوزه برای بارگیری نفت خام بود. این نخستین باری است که شاهد حمله‌ای از این نوع در شرق ونزوئلا بودم و نخستین قتل صورت گرفته توسط دزدان دریایی بود.
وی افزود: این حادثه نشانگر ناامنی‌هایی است که با آن روبه‌رو هستیم، این ناامنی در میدان‌های نفتی نیز وجود دارد و بی‌شک بر تولید نفت خام تأثیر گذاشته است.
مقام‌های دولتی  ونزوئلا تاکنون درباره این حادثه توضیحی ارائه نداده‌اند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی