کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هیچ موردی از کرونا در منطقه ویژه پارس گزارش نشد

8 اسفند 1398 ساعت 11:33

مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس کرونا در پایتخت انرژی کشور اتخاذ شده است.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  سیدپیروز موسوی از اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس کرونا در سطح منطقه ویژه پارس خبر داد و افزود: تاکنون هیچ موردی از این بیماری در سطح منطقه ویژه پارس (بین شرکت ها و کارکنان مستقر در این منطقه) گزارش نشده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس تصریح کرد: مجتمع بندری پارس، فرودگاه بین المللی خلیج فارس و دیگر مبادی جاده ای ورودی و خروجی  به پارس جنوبی از جمله نقاط لازم برای شناسایی است و به‌زودی گیت‌های اسکن پزشکی خاص، به‌منظور کنترل ورود و خروج مسافران‌ و کارکنان مستقر خواهد شد.
 
وی ادامه داد: نظارت دقیق بر روند فعالیت کمپ‌های مسکونی ، دفاتر و تاسیسات اداری و کاری و توزیع ماسک وسایر اقدام بهداشتی از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس همچنین در خصوص حضور نیروها و کارکنان از استان ها و مناطق پرخطر در شرایط حساس کنونی به منطقه گفت که تصمیماتی اتخاذ و به کارکنان در خصوص برنامه ریزی حضور در محل کار اعلام شد.


کد مطلب: 120634

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/120634/هیچ-موردی-کرونا-منطقه-ویژه-پارس-گزارش-نشد

نفت ما
  https://www.naftema.com