۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۱۲۰۷۹۷

 اقدامات کنترلی پتروشیمی فن آوران مقابل کرونا

شرکت پتروشیمی فن آوران از شرکت های تابعه هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی شستا (تاپیکو)، با تشکیل ستاد مدیریت شرایط اضطراری اقدامات کنترلی متنوعی را برای مقابله با شیوع بیماری کرونا انجام داد.
 اقدامات کنترلی پتروشیمی فن آوران مقابل کرونا
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، بر این اساس، تامین و توزیع بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی کننده بین کلیه کارکنان شرکت و نیز ضد عفونی نمودن روزانه و مستمر کلیه اماکن و دفاتر، خوابگاه‌ها و سرویس‌های ایاب ذهاب  کارکنان همراه با نصب استندهای ژل ضد عفونی کننده در مسیر تردد کارکنان، از جمله مهم ترین اقدامات پیشگیرانه انجام شده است.

همچنین بر اساس مصوبه کمیته بحران شرکت، رستوران مجتمع به منظور اجتناب از تجمعات تعطیل شده و وعده ناهار کارکنان غیر نوبتکار نیز حذف شد. علاوه بر این تهیه و توزیع غذای کارکنان نوبتکار نیز در شرایط کاملا  کنترل شده و ایزوله و در ظروف یکبار مصرف و تحت نظارت مستمر و تمام وقت ناظران بهداشتی صورت می گیرد.

بر اساس مصوبه دیگر کمیته مدیریت بحران شرکت پتروشیمی فناوران همچنین ساعت کار کارکنان روزکار از 9 به 5 ساعت در روز کاهش یافت. 

پرهیز از برگزاری جلسات غیرضروری، حذف مأموریتهای غیرضروری کارکنان، برگزاری جلسات بصورت ویدئو کنفرانس، تعطیلی کلیه دوره‌های آموزشی به منظور پرهیز از تجمعات و نیز اعطای مرخصی به کارکنان دارای بیماری‌های زمینه‌ای از جمله تصمیمات دیگر کمیته مدیریت بحران پتروشیمی فناوران است.

بر اساس این گزارش، کلیه مراجعین به شرکت شامل راننده‌های خودروهای بارگیری و... بطور  مستمر تحت اقدامات پایشی نظیر تب سنجی در بدو ورود به مجتمع قرار می گیرند و با توجه به اینکه بارگیری محصولات تولیدی بدون وقفه ادامه دارد بسته‌های بهداشت فردی شامل ماسک و اسپری الکل و دستکش به کلیه رانندگان این خودروها ارائه می‌شود. همچنین فضای داخلی و بیرونی خودروهای سنگین قبل از ورود به شرکت و پس از انجام بارگیری ضد عفونی می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی