۵
۱۲
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶
کد مطلب : ۱۲۰۹۴۵

 جلیل سبحانی بازنشسته شد

 مهندس جلیل سبحانی که با خدمات ارزنده خود درصنعت نفت و پتروشیمی نام نیکی از خود به یادگار گذاشته بود ،روز گذشته جلیل سبحانی بازنشسته شد و با موافقت سید علی نواب فر مدیر عامل جدید شرکت بازرگانی پتروشیمی از شرکت اسپک جدا شد.
جلیل سبحانی
جلیل سبحانی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  گفته می شود ابوالفضل خراط به عنوان مدیر عامل جدید اسپک معرفی خواهد شد.

 جلیل سبحانی که با ساخت کاتالیست های استراتژیک پتروشیمی در دوران تحریم خدمات ارزشمندی را در صنعت نفت و پتروشیمی ارایه کرد، کشور را از کاتالیست هایی که در انحصار اکسنس فرانسه و UOP آمریکا بود بی نیاز کرد.

  همچنین گفته می شود جلیل سبحانی بعد از این به عنوان مدیرعامل و رییس هیات مدیره هلدینگ HNT به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


وطن پرست
سبحانی مرد بزرگ صنعت نفت
وطن پرست
سبحانی مرد بزرگ صنعت نفت و پتروشیمی
علی مرادی فر
بستگی داره بزرگ بودن را در چی ببینید در حجم دزدی , تقلب , پولشویی و اتهامهایی که بخاطرش وثیقه 100 میلیادری گذاشته بخاطر همسر و دو فرزندش یا بزرگی را در خدمت به کشور بدون هیچ چشمداشت مالی ....
علمی
همانطور که میدانید سن بازنشستگی در نفت برای اقایان ۶۰سال است در حالیکه ایشان ۵۵ سال دارد چطور با درخواستش موافقت شده ضمنا تاریخ دادگاه ایشان چه زمانی است!!!!!!!!!؟؟؟؟؟
ایشون 37 سال سابقه کار داره به نظر شما باید جایی کار کنه که جلوش سنگ میندازن
خادم سازندگان ایران
همه حرف و حدیث ها علیه جلیل سبحانی فقط حاشیه سازی است
با قدرت تر از قبل به راه ادامه بده آیندگان درباره کارهای ماندگار شما قضاوت خواهند کرد
نیک پور
مطمئنا" کسی که 2 ماه در بازداشت بوده و با وثیقه سنگین آزاد شده مشکلات بزرگی داره که قوه قضائیه باهاش برخورد کرده و مسائلش فقط حاشیه و حرف و حدیث نیست بلکه واقعیته ضمنا" بله آیندگان قضاوت خواهند کرد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دقیقا
شر و ور تلاوت نکن اسکول
پس توهم باهاش همدست بودی یا ازش بهت رسیده
جلیل سبحانی ازان دست کارآفرینان و خدمتگزارانی است که متاسفانه چوب تلاشش برای خودکفایی کشور و کوتاه کردن دست دلالان و رانت خواران را می خورد
ناشناس
جلیل سبحانی رو من از وقتی که یک کارمند بود و یک کارگاه تو اراک داشت وتازه اراک ساکن شده بود میشناسمش کسی که از هیچی یکدفعه به اینهمه مال و اموال برسه زن و بچه اش مقیم خارج از کشور بشن نباید شک کرد اینهمه پول از کجا اومده چرا نود و پنج درصد از ایرانیها نمیتونن کارگاه تابلو برق سازی رو همینطوری بده خلیل برادرش چون اونقدر از جای دیگه درآورده که اینها براش رقمی نیست
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی