۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۱۲۱۱۲۵

برنامه ترامپ برای کمک به شهروندان آمریکایی

در حالی که تعداد تلفات ویروس کرونا در آمریکا به بالای ۱۰۰ نفر رسیده دولت ترامپ به منظور کاستن از خشم رای دهندگان آمریکایی از بی کفایتی دولت فدرال در مهار کرونا در حال فشار بر کنگره برای تصویب یک بسته محرک اقتصادی یک تریلیون دلاری است.
برنامه ترامپ برای کمک به شهروندان آمریکایی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، در حالی که مواردی از ابتلا به بیماری حاد تنفسی موسوم به کرونا در تمام 50 ایالت آمریکا منتشر شده و تعداد موارد ابتلا، آنگونه که دولت ادعا می کند از 6400 نفر عبور کرده میلیون ها آمریکایی به جای رفتن به محل کار یا مدرسه و دانشگاه در خانه های خود پناه گرفته اند.
بیل دی بلاسیو، شهردار نیویورک گفت، در حال بررسی ین مسئله است که آیا دستور «پناه گرفتن» در خانه را برای این شهر 8.5 میلیون نفری صادر کند یا خیر. این در حالی است که مقامات ایالتی و محلی با بستن مدارس، رستوران ها و سینماها سیاست های موسوم به «دوری گزینی اجتماعی» را برای مقابله با شیوع ویروس به کار بسته اند. شهردار نیویورک گفت: «این تصمیم بسیار بسیار دشواری است... ما قبلا این شرایط را تجربه نکرده بودیم.» فرماندار ایالت نیویورک هم گفته فکر نمی کند این اقدام جوابگو باشد.
در ایالت واشنگتن که به ادعای دولت تاکنون 52 نفر فوتی داشته جی اینسلی فرماندار طرحی را امضا کرده و با پرداخت کمک 200 میلیون دلاری به بی خانمان ها و سایر اقدامات مقابله با کرونا موافقت کرده است. فرماندار کالیفرنیا هم یک طرح کمک یک میلیارد دلاری را امضا کرده است. همچنین فرماندار جورجیا با کمک 100 میلیون دلاری به آسیب دیدگان بحران کرونا موافقت کرده است.
در همین حال لحن دونالد ترامپ، رئیس جمهور و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در مورد کرونا در طی تنها چند روز به سرعت تغییر کرده است. وی ابتدا با رد تهدید آمیز بودن موضوع کرونا بر بازارهای بورس متمرکز شده بود، اما کاخ سفید روز سه شنبه با انتشار بیانیه ای از شهروندان آمریکایی خواست تا از تجمعات بالای 10 نفر خودداری کنند. دولت ترامپ به دنبال یک بسته کمک یک تریلیون دلاری است که شامل 50 میلیارد دلار کمک به ایرلاین هایی است که با خطر ورشکستگی مواجه اند. دولت ترامپ همچنین در نظر دارد برای کاهش نارضایتی عمومی در طی 2 هفته آینده چک های هزار دلاری در وجه شهروندان آمریکایی صادر کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی