۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۱۲۱۲۵۸
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی CNG کشور:

بهره‌برداران CNG توان پرداخت اجاره را ندارند

جوهری گفت: متاسفانه هیچگونه تسهیلاتی برای جبران خسارات مالی وارده به جایگاه‌داران و بهره برداران در نظر گرفته نشده و جایگاه‌های سوخت جزو مشاغل آسیب دیده از کرونا محسوب نشده‌اند.
بهره‌برداران CNG توان پرداخت اجاره را ندارند
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی CNG کشور گفت: متاسفانه هیچگونه تسهیلاتی برای جبران خسارات مالی وارده به جایگاه‌داران و بهره برداران در نظر گرفته نشده و جایگاه‌های سوخت جزو مشاغل آسیب دیده از کرونا محسوب نشده‌اند و اکثر جایگاه‌داران و شرکت‌های بهره بردار جایگاه‌های سی ان جی، جهت جلوگیری از افزایش زیان انباشته خود، درخواست تعطیلی جایگاه‌ها را از طریق ستاد ملی مبارزه با کرونا، مطرح کرده‌اند.

محسن جوهری با بیان اینکه با شیوع کرونا در کشور و تعطیلی بیشتر شرکت‌ها، کارخانه‌ها و مغازه‌ها تقاضا برای سوخت سی.ان.جی به شدت کاهش یافته است، اظهار داشت: این موضوع موجب وارد آمدن ضرر و زیان بسیار زیادی به جایگاه‌داران و شرکت‌های بهره‌بردار جایگاه‌های سی.ان.جی شده است.

وی افزود: در شرایط فعلی، شرکت‌های بهره‌بردار که جایگاه‌های سی.ان.جی را از شهرداری‌ها و یا سازمان‌های تابعه آنها اجاره کرده‌اند، توان پرداخت هزینه‌های نگهداری و اجاره جایگاه‌ها را ندارند، از شهرداران سراسر کشور تقاضا داریم با توجه به اینکه قراردادهای اجاره این جایگاه‌ها در شرایط فورس ماژور قرار گرفته است، در بازه زمانی شروع تا پایان این ویروس، از دریافت اجاره از این شرکت‌ها خودداری کنند.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی CNG کشور بیان کرد: جهت در نظر گرفتن مشکلات مالی شرکت‌های بهره بردار جایگاه‌های سی ان جی، مکاتبه‌ای با آقای دکتر روحانی، رییس محترم ستاد اقتصادی دولت انجام داده‌ایم و امیدواریم با تدبیر ویژه ایشان از بروز بحران برای شرکت‌های خصوصی این حوزه جلوگیری گردد. در غیر اینصورت در سال جاری در عرضه سی ان جی با بحران مواجه خواهیم شد.

جوهری خاطرنشان ساخت: متاسفانه هیچگونه تسهیلاتی برای جبران خسارات مالی وارده به جایگاه‌داران و بهره برداران در نظر گرفته نشده و جایگاه‌های سوخت جزو مشاغل آسیب دیده از کرونا محسوب نشده‌اند و اکثر جایگاه‌داران و شرکت‌های بهره بردار جایگاه‌های سی ان جی، جهت جلوگیری از افزایش زیان انباشته خود، درخواست تعطیلی جایگاه‌ها را از طریق ستاد ملی مبارزه با کرونا، مطرح کرده‌اند.

وی افزود: علاوه بر زیان وارده به جایگاه‌ها، مواردی از قبیل عدم همکاری بانک‌ها در دریافت وجوه نقد و عدم تحویل مواد ضدعفونی، ماسک و ... جایگاه‌داران و شرکت‌های بهره بردار را با مشکلات بسیار زیادی مواجه ساخته و با توجه به فداکاری پرسنل این جایگاه‌ها در خط مقدم مبارزه با کرونا، عدم حمایت از آنها کمال بی‌انصافی است.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی CNG کشور همچنین بیان داشت: این ویروس در شرایطی وضعیت جایگاه‌ها را بحرانی نموده است که وضعیت افزایش کارمزد جایگاه‌ها در سال جاری، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و هنوز در خصوص افزایش کارمزد جایگاه‌ها در سال جدید، اقدامی نشده است. 

منبع: ایلنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی