کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تولید مستمر پتروشیمی جم با رعایت اصول پیشگیرانه

13 فروردين 1399 ساعت 12:11

رئیس بهره برداری شرکت پتروشیمی جم ، این شرکت با وجود تمهیدات انجام شده برای مبارزه با ویروس کرونا و اقدامات پیشگیرانه برای کنترل آن ، همچنان با اقتدار به تولید حداکثری خود ادامه میدهد.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  یوسف درج ، با بیان اینکه پتروشیمی جم همواره به عنوان حلقه اصلی زنجیره ارزش در منطقه پارس جنوبی و کشور مطرح بوده است گفت : این شرکت ارزش آفرین نقش مهمی در چرخه اقتصادی کشور ایران دارد.
وی تولید مستمر را ماموریت اصلی کارکنان پتروشیمی جم خواند و افزود :تداوم تولید کلید اصلی بقا جم و نقش این شرکت در اقتصاد کشور عزیزمان ، ایران است.
رئیس بهره برداری پتروشیمی جم با اشاره به شرایط کنونی کشور در مبارزه با ویروس کرونا گفت : با وجود سختی هایی که در مسیر مبارزه با کرونا بر مجموعه عظیمی همچون جم تحمیل شده است ، کارکنان این مجتمع در تمامی بخشها چه در خط مقدم تولید و چه در پشتیبانی که وظیفه سنگینی به‌دوش دارند با از خودگذشتگی و حس مسئولیت مضاعف ، تولید را در حد بالای کیفیت و کمیت حفظ کرده اند.
درج با ارج نهادن به کوشش همکاران خود در بخش های مختلف به ویژه بهره برداری مجتمع ، ابراز امیدواری کرد این برهه سخت به زودی به اتمام رسیده و کشور در صحت و سلامت در تمامی سطوح به آرامش دست یابد.


کد مطلب: 121379

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/121379/تولید-مستمر-پتروشیمی-جم-رعایت-اصول-پیشگیرانه

نفت ما
  https://www.naftema.com