۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۵
کد مطلب : ۱۲۱۴۰۷

لیست هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)

سامانه رزو هتل و بلیط هواپیما علی بابا به آدرس www.alibaba.ir همچنین این ویژگی را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید از آخرین تخفیف هتل‌ها مطلع شوید و شما را در رزرو هتلی به‌صرفه و مناسب یاری می‌کند.
لیست هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"؛ مشهد، دومین شهر بزرگ ایران، یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای سفر است. حرم مطهر امام رضا باعث شده است که این شهر به یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین قطب‌های زیارتی در شرق کشور تبدیل شود. هر ساله تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی، این شهر را به عنوان مقصد خود، به خصوص در زمان تعطیلات انتخاب می‌کنند. از این رو به علت شلوغی زیاد، رزرو هتل مشهد یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسافران عازم این شهر به شمار می‌رود. یکی دیگر از دغدغه‌های اصلی برای کسانی که نیت اصلی سفر آن‌ها زیارت است، موقعیت جغرافیایی این هتل‌ها و به خصوص نزدیک بودن آن‌ها به حرم امام رضا است. زیرا باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌شود. در ادامه قصد داریم لیستی از بهترین هتل‌های نزدیک حرم را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.
 

هتل مجلل درویشی

این هتل از بلند‌ترین هتل‌های مشهد است. 25 طبقه دارد و در خیابان امام رضا (ع) واقع شده ‌است. طبقات بالای هتل درویشی چشم‌انداز زیبا و گسترده‌ای دارد. فاصله این هتل تا حرم حضرت رضا (ع) حدود 2 کیلومتر است. یعنی برای رسیدن به حرم با پای پیاده تقریبا 10 دقیقه راه است. اقامت در این هتل حتما برای شما خاطره‌انگیز خواهد بود. از امکانات منحصر به فرد این هتل می‌توان به رستوران‌های متعدد، مجموعه تفریحی آبی، روف گاردن بی‌نظیر، بازارچه خرید، حمام ترکی، آرایشگاه، تاکسی سرویس و مجموعه ورزشی اشاره کرد.
 

هتل قصر‌الضیافه مشهد


این هتل از لحاظ موقعیت جغرافیایی یک ویژگی خاص و منحصر به فرد دارد. بخشی از هتل قصر الضیافه در حرم مطهر امام رضا یعنی در قسمت ورودی صحن هدایت، واقع شده است. صحن هدایت در گوشه شمال شرقی حرم واقع شده است. شما می‌توانید با انتخاب یک اتاق رو به حرم از چشم‌اندازی چشم نواز در طول مدت اقامتتان در این هتل برخوردار شوید و رفت و آمد زائران علی بن موسی الرضا را به تماشا بنشینید. در این هتل ۵ ستاره انواع امکانات با کیفیت بالا در اختیار شما خواهد بود.
 

هتل مدینه‌ الرضا

فاصله 150 متری این هتل تا حرم امام رضا (ع)، این هتل را در زمره نزدیک‌ترین هتل‌های ۵ ستاره در اطراف حرم قرار داده است. همین فاصله نزدیک و امکانات خوب این هتل، سبب شده تا این هتل در طول سال انتخاب تعداد زیادی از مسافران مشهد باشد. امکان رزرو هتل مشهد در این سایت فراهم شده است. شما می‌توانید برای صرف غذا به رستوران گردان این هتل بروید. مجموعه تفریحی آبی، کتابخانه، خشکشویی، اتاق بازی کودکان و ترانسفر رایگان از جمله خدمات و امکانات این هتل است.
 

هتل بین‌المللی قصر طلایی

این هتل، یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره و لوکس در نزدیکی حرم امام رضا است. این هتل در خیابان امام رضا (ع) واقع شده است و فقط 10 دقیقه با حرم فاصله دارد. معماری خاص، چشم‌انداز زیبا، تنوع واحد‌های اقامتی و امکانات رفاهی این هتل، باعث جذب گردشگران زیادی شده است. از امکانات اصلی این هتل می‌توان به چندین سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، کافی شاپ، رستوران سنتی و… اشاره کرد. وجود آمفی تئاتر، سالن همایش و سمینار با امکانات پیشرفته صوتی و امکان ویدئو کنفرانس این هتل را به یکی از بهترین انتخاب‌های تجار و بازرگانان داخلی و بین‌المللی تبدیل کرده است. پذیرش بیش از ۴۰ هزار مسافر خارجی از ابتدای راه‌اندازی تا کنون در این هتل خود اثباتی برای این مدعاست.
 

هتل الماس ۱ و ۲


هر دوی این هتل‌ها که متعلق به گروه هتل‌های الماس است در خیابان امام رضا واقع شده‌اند. هتل الماس ۱ بین امام رضا ۴ و ۶ و هتل الماس ۲ نبش امام رضا ۲۰ قرار گرفته است. یکی از این هتل‌ها با درجه کیفی ۴ ستاره ممتاز و دیگری با درجه کیفی ۵ ستاره به مسافران مشهد و زائران علی بن موسی الرضا (ع) خدمات ارائه می‌دهند. هتل‌های گروه هتل‌های الماس در مجموع از کیفیت بالایی برخوردارند و با بهره‌گیری از کادری مجرب و فضایی مدرن، آماده خدمت‌رسانی و پذیرایی از زائران هستند. این هتل‌ها از استاندارد‌های روز جهان پیروی می‌کنند و امکانات، کیفیت و تنوع غذایی آن رضایت حداکثری مسافران را جلب کرده است.
 

هتل جواد مشهد

این هتل 4 ستاره یکی دیگر از هتل‌های نزدیک و مشرف به حرم مطهر است. همچنین فاصله نسبتا کم این هتل تا بازار‌های سنتی و اصلی شهر، خرید سوغاتی را برای گردشگران آسان‌تر کرده است. همه امکانات خدماتی و رفاهی در داخل هتل برای مسافران فراهم شده است و زائران فقط برای رفتن به حرم نیاز دارند از هتل خارج شوند. اتاق‌های این هتل بسیار شیک و تمیز طراحی شده است و بدون شک اقامتی راحت و دلپذیر را در این اتاق‌ها تجربه خواهید کرد.
 

رزرو هتل در شهر مشهد چگونه است؟

برای رزرو هتل مشهد می‌توانید، هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری، یعنی مراجعه به سایت یا اپلیکیشن‌های معتبر اقدام کنید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن علی بابا و مشخص کردن مقصد خود و همچنین تعیین مدت زمان اقامت خود در هتل، لیستی از مناسب‌ترین و به‌صرفه‌ترین هتل‌ها را مشاهده کنید. همچنین امکانات، شرایط، قوانین و آدرس دقیق هر هتل برای شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید با مطالعه آن‌ها و با توجه به بودجه خود و مقایسه قیمت‌ها، هتل مورد نظر خود را انتخاب و نسبت به رزرو هتل مشهد اقدام کنید. سامانه رزو هتل و بلیط هواپیما علی بابا به آدرس www.alibaba.ir همچنین این ویژگی را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید از آخرین تخفیف هتل‌ها مطلع شوید و شما را در رزرو هتلی به‌صرفه و مناسب یاری می‌کند. در قسمت نظرات نیز می‌توانید با مطالعه تجربه دیگران در مورد هر هتل، رزرو خود را با آگاهی و اطمینان بیشتری انجام دهید. همچنین با ثبت تجربه و نظرات خود، دیگر مسافران را در سفر‌های بعدی راهنمایی کنید.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی