۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۱۲۱۷۴۴

ثبت‌نام اصناف و مشاغل کم خطر از امروز

  در اطلاعیه شماره چهار کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا اصناف  درصورت تمایل می‌توانند با ثبت‌نام و اخذ تعهد برای اجرای دستورالعمل بهداشتی مقابله با کرونا در طرح فاصله‌گذاری هوشمند شروع به کار نمایند.
ثبت‌نام اصناف و مشاغل کم خطر از امروز
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،   درصورت تمایل اصناف ، آغاز به کار مشاغل «غیر پر خطر» مشروط به اخذ تعهد برای اجرای دستورالعملهای بهداشتی مصوب وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا  از تاریخ ۲۳ فرودین در استان‌های کشور و از ۳۰ فروردین در تهران ذکر گردیده و موارد ذیل به اطلاع عموم می‌رسد:
  برای  شروع  فعالیت مشاغل کم خطر در طرح فاصله‌گذاری هوشمند، کلیه واحدهای صنفی از صبح جمعه مورخ ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ می‌توانند در سامانه    salamat.gov.ir بمنظور دریافت دستورالعمل سلامت محیط کار، شاغلین، مشتریان و تاييد تعهدنامه بصورت الكترونيكي برای التزام به رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي مقابله با کرونا ثبت‌نام نمایند.
  دستورالعمل‌های سلامت محیط کار، شاغلین و مشتریان  کلیه مشاغل و اصناف برای مقابله با کرونا درسامانه: http://markazsalamat.behdasht.gov.ir دردسترس عموم اصناف ومردم می باشد.
  فعاليت‌هاي صنفي كه از بدو شروع بحران بيماري كرونا بدليل شرايط محيطی و تجمع جمعيت در آن واحدها فعاليت‌هاي پرخطر اعلام و تعطيل   شده‌اند تا اعلام عادي شدن شرايط از طرف وزارت بهداشت كماكان تعطيل اعلام مي‌گردد. 
  براساس اعلام وزارت بهداشت فعاليت‌های پرخطر برای شیوع کرونا در حوزه اصناف شامل آرايشگاه‌هاي مردانه و زنانه، رستوران‌ها، تالار پذيرايي و سالن مراسم، مراكز بازي، تفريحي، گيم نت، قهوه‌خانه‌ها، چایخانه‌ها و تريا، اماكن اقامتي، هتل‌ها، استخر، سونا و ماساژ و باشگاه‌هاي بدنسازي و ورزشي، سینماها، جشنواره‌ها و نمایشگاهای هنری و فرهنگی می‌باشند. 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی