۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۱۲۲۰۳۲

تعمیر و راه‌اندازی مجدد واحد کوره پتروشیمی آبادان

مدیرعامل پتروشیمی آبادان گفت: کوره واحد ۸۰۰-۹۰۰ در روز ششم فروردین ماه سال جاری به دلیل مشکلات فنی دچار آتش سوزی و از چرخه تولید خارج شد که با تلاش پرسنل و متخصصین داخلی تعمیر و مجددا در سرویس قرار گرفت.
محسن علوی
محسن علوی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، محسن علوی افزود:  کوره واحد ۸۰۰ پتروشیمی آبادان را به دلیل ساختار فنی دارای پیچیدگی و حساسیت بالا برشمرد و تاکید کرد: دانش و تجارب ارزشمند کارکنان مجتمع پتروشیمی آبادان و همچنین حفظ روحیه جهادی و کار شبانه روزی منجر به بازسازی این کوره و راه اندازی مجدد و موفقیت‌ آمیز این واحد شد.
مدیرعامل پتروشیمی آبادان ضمن تقدیر و تشکر از همه کارکنان تلاشگر و جهادی این شرکت در بازسازی به موقع این کوره که دچار آسیب شده بود، تاکید کرد: حوادث صنعت بخشی از رویدادهای اجتناب ناپذیر و در عین حال قابل پیشگیری است که باید با آسیب‌شناسی دقیق فنی و تحقیقات تخصصی سعی کنیم از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنیم تا شاهد کمترین آسیب در مجتمع باشیم.
علوی تکیه بر دانش و تجربه کارکنان متعهد را بزرگترین سرمایه این شرکت دانست و گفت: عدم خرید تجهیزات خارجی و استفاده از تجهیزات موجود در مجتمع در سریعترین زمان ممکن یکی از دستاوردهای مهم پتروشیمی آبادان در راه اندازی مجدد این واحد است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی