۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۱۲۲۳۶۷
اختصاصی " نفت ما " ؛

درخشش "نفت پارس" در فروش 

جمع مقادیر فروش تجمیعی محصول اصلی «شنفت» افزایش دو درصدی را نشان می دهد. 
درخشش "نفت پارس" در فروش 
    به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  شرکت «نفت پارس» در عملکرد یک ماهه خود منتهی به اسفندماه سال ۹۸ خوش درخشید. 

به این ترتیب شرکت "نفت پارس" موفق به کسب ۲ هزار و ۳۷۶ میلیارد ریال درآمد عملیاتی در یک ماه شد و درآمدهای خود در سال ۹۸ به بیش از ۲۲ هزار و ۴۹۷ میلیارد ریال رسانید. 

این در حالی است که در بهمن‌ماه فروش محقق شده شرکت کمتر از ۱.۸۵۰میلیارد ریال بود و شاهد افزایش خوبی در مبلغ فروش اسفندماه «شنفت» هستیم. 

نرخ فروش روانکار با ۲۷درصد افزایش نسبت به بهمن‌ماه به ۸۱میلیون و ۸۲۰‌هزار ریال رسیده اما؛ باتوجه به تنوع تولید محصولات این شرکت و تنوع بازارهای فروش نوسان قیمت ذکر شده و ممکن است این نرخ ها کمی تغییر کند. 

به خصوص اینکه با توجه به کاهش قیمت نفت، به طور قطع بهای فرآورده‌های نفتی نیز با کاهش مواجه خواهند بود و نرخ پارافین واکس نیز نسبت به بهمن ماه تغییر خاصی را نشان نمی‌دهد. 

مبلغ فروش تجمیعی محقق شده سال جاری که معادل ۲۲ هزار و ۴۹۷ میلیارد ریال است نسبت به سال قبل از آن افزایش بیش از ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد؛ که عمدتا از محل رشد نرخ‌های فروش محصولات اصلی و روانکار‌ها محقق شده است. 

جمع مقادیر فروش تجمیعی روانکار به عنوان محصول اصلی این شرکت در سال مالی گذشته به ۲۸۸ هزار و ۳۰۲ تن رسیده که نسبت به سال قبل از آن افزایش اندک ۲درصدی را نشان می‌دهد. 

این درحالیست که امروز نیز در بازار بورس تهران سهام شرکت نفت پارس با افزایش تقاضا با صف خرید سهام این شرکت مواجه شد و ارزش سهام این شرکت به بیش از ۳هزار و ۲۰۰ تومان رسید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی