۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۱۲۲۳۷۶

تحویل لوله‌های طرح ملی گوره-جاسک تا آبان

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت از تحویل تمام لوله های مورد نیاز خط انتقال نفت خام از منطقه گوره به جاسک تا پایان آبان ماه امسال خبر داد.
تحویل لوله‌های طرح ملی گوره-جاسک تا آبان
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، تورج دهقانی ضمن نظارت مستقیم بر اجرای طرح گوره- جاسک و حضور فعال در محل سایت از روند پیشرفت مطلوب این طرح خبر داد.
به گفته وی، با توجه به اینکه طرح انتقال نفت خام گوره- جاسک هم اکنون جز اولویت های نخست کشوری است، باید تمام اجزای طرح از جمله خطوط لوله، پمپ ها، ایستگاه های تقویت فشار و ... با دقت نظر بیشتری مورد نظارت قرار گیرد.
دهقانی به برگزاری نشست های مستمر با پیمانکاران، مشاوران و سازندگان در محل سایت و ستاد اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا در اسفند و فروردین ماه شاهد کندی فعالیت ها در برخی از بخش های طرح بودیم که البته هم اکنون وضعیت به روال سابق برگشته به طوری که تلاش می شود در ماه جاری سرعت کار حتی به بیشتر از قبل هم برسد.
وی بیان کرد: با توجه به برنامه، مقرر شده که تمام لوله های مورد نیاز این طرح تا پایان آبان ماه تحویل شود با این حساب و تدابیر اندیشیده شده و همچنین توافقات انجام شده با پیمانکاران تا پیش از پایان سال، گستره ها و خط لوله انتقال تکمیل می شود.
مدیرعامل شرکت متن ادامه داد: بخش خرید تجهیزات مورد نیاز تلمبه خانه ها نیز تسریع شده است؛ در مجموع می توان گفت که طرح هم اکنون بر مدار پیشرفت است و‌ با توجه به برنامه ریزی ها و تدابیر اندیشیده شده تا پایان سال شاهد بهره برداری از این طرح ملی خواهیم بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی