۳
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۱۲۲۴۳۴
سهامداران در انتظار سودی شیرین تر؛

کاهش قیمت جهانی نفت تاثیری روی «ایرانول» نداشت

مجموع فروش شرکت «نفت ایرانول»  در دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه در حدود ۸۸۵ میلیارد ریال بوده که باتوجه به کاهش قیمت نفت عددی مطلوب محسوب می شود.
پالایشگاه نفت ایرانول
پالایشگاه نفت ایرانول
به گزارش "نفت ما"، پس از اعلام سود خالص ۱.۱۰۴ریالی به ازای هر سهم شرکت نفت ایرانول ۹ماهه نخست سال مالی۹۸ و کاهش در حدود ۱۴درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، حالا کاهش قیمت‌های جهانی نفت و محصولات جانبی حکایت از عجایبی جدید برای سهامداران بورسی دارد تا این نوع کاهش نرخ، برای سهامداران تجربه جدید و شاید شیرینی را به‌همراه خواهد داشت.
این نکته نیز حائز اهمیت است باتوجه به کاهش نرخ جهانی نفت مجموع میزان فروش و درآمد شرکت «نفت ایرانول» نیز کاهشی شود.
مجموع فروش شرکت در دوره یک ماهه اسفند ماه در حدود ۳.۲۸۹ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با ۳۰.۶۱۷ میلیارد ریال مجموع فروش سالانه این شرکت عملکردی مطلوب ارزیابی می‌شود.
همچنین مجموع فروش «شرانل» در یک ماهه منتهی به فروردین ماه به ۸۸۵ میلیارد ریال رسیده که باتوجه به کاهش قیمت نفت جهانی رقمی مطلوب و منطقی است.
محصول اصلی این شرکت پارافین وکس، ضد یخ و انواع روانکار بوده که شرکت در سال جاری شاهد افزایش قیمت معنا دار این محصولات در مقایسه با ماه‌های انتهایی سال گذشته است.
در حال حاضر سهام شرکت ایرانول در بازار سرمایه طی هفته های اخیر جزو سهامهای مورد علاقه بورس بازان بوده بطوریکه شاهد صف خرید های سنگین در این سهم بوده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی