۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۱۲۲۴۷۵

دلیل خاموشی در پتروشیمی فارابی چیست؟

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: تعمیرات دوره ای برای جلوگیری از خاموشی در زمان پیک مصرف برق، دلیل خاموشی قسمتی از پتروشیمی فارابی در ماهشهر است.
دلیل خاموشی در پتروشیمی فارابی چیست؟
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، تورج فتاحی با اشاره به خاموشی با برنامه در پست فوق توزیع برق سادلمی در ماهشهر بیان کرد: این خاموشی در بخشی از شرکت پتروشیمی فارابی ماهشهر و قسمتی که بارگیری فولاد انجام می‌شود با هدف تعمیرات اعمال شد.
وی با بیان اینکه خاموشی از ساعت هشت تا ۱۶ روز دوشنبه صورت گرفته افزود: این تعمیرات همه ساله پیش از شروع پیک مصرف انجام میشود.
فتاحی با بیان اینکه مجوز این خاموشی پیش از این صادر شده گفت: با شروع پیک مصرف و گرم شدن هوا امکان اعمال خاموشی نیست به همین دلیل تعمیرات پیش از شروع پیک انجام می‌شود.
مجتمع پتروشیمی فارابی با نیروی انسانی بالغ بر ۳۳۰ نفر، دارای سه واحد اصلی تولید انیدرید فتالیک (PA)، دی اکتیل فتالات (DOP) و دی اکتیل ترفتالات (DOTP) و مجموعه‌ای از واحدهای خدماتی جانبی بهره‌برداری شامل تصفیه آب صنعتی، برج‌های خنک کننده آب، دیگ های بخار، تولید ازت، مولد برق اضطراری و سیستم جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب صنعتی در ماهشهر در جنوب خوزستان واقع است.

منبع:ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی