۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۱۲۲۷۲۰

تدوین دستورالعمل مقابله با بیماری های واگیردار در پالایشگاه بندرعباس

دستورالعمل مقابله با شرایط اضطراری ناشی از بیماریهای واگیردار در شرکت پالایش نفت بندرعباس تدوین می شود.
تدوین دستورالعمل مقابله با بیماری های واگیردار در پالایشگاه بندرعباس
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"؛  با توجه به شیوع ویروس کووید 19 در دو ماه اخیر در کشور و مشکلات ناشی از این بیماری و لزوم توجه به بهداشت و سلامت کارکنان در بحرانهای مشابه، دستورالعمل مقابله با شرایط اضطراری ناشی از بیماریهای واگیردار در شرکت پالایش نفت بندرعباس تدوین می شود.
مدير برنامه ريزي، سيستم ها و روشهای شرکت پالایش نفت بندرعباس هدف از تهیه این دستورالعمل را ایجاد آمادگی و تعریف اقدامات لازم در زمان شیوع بیماریهای واگیردار در شركت پالايش نفت بندر عباس عنوان کرد و گفت: اين دستورالعمل جهت کلیه کارکنان شاغل در شرکت پالایش نفت بندرعباس قابل اجرا است.
مهندس فضلی افزود: تدوین دستورالعمل شرایط اضطراری مقابله با بیماریهای واگیردار با توجه به تاثیراتی که می تواند در کلیه فرآیندها، رویکردها و فعالیتهای درون و برون سازمانی از جمله امر مهم تولید داشته باشد، برحسب استراتژیها و خط مشی شرکت پالایش نفت بندرعباس برای آگاهی بیش از پیش ذینفعان و برنامه ریزی های لازم برای پیشگیری و مقابله و همچنین تنظیم فرآیندها در مواقع شیوع چنین بیماریهایی یک الزام است.
وی بیان داشت: در این دستورالعمل تشکیل کمیته های تصمیم گیری، توجه به رسالت اصلی شرکت در امر تولید، تامین سلامت کارکنان، آموزش و اطلاع رسانی های بهداشتی، برنامه ریزی در خصوص اقدامات و زیرساختهای لازم بهداشتی، مراقبتی و کنترلی لازم، پیگیری و برنامه ریزی برای اجرای طرح ها، برنامه های تعمیراتی و ایجاد شرایط پایدار واحدهای عملیاتی از جمله مهمترین محورهای در نظر گرفته شده است.
مدير برنامه ريزي، سيستم ها و روشهای شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: این دستورالعمل پس از نهایی سازی از سوی اداره های مربوطه و موافقت و تایید مدیریت و تصویب در هیئت مدیره شرکت، قابلیت اجرایی دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی