۴
۷
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۱۲۲۸۷۴
با حکم مدیرعامل شرکت ملی نفت؛

گلپایگانی،رئیس هیأت مدیره شرکت ملی حفاری شد

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی حمیدرضا گلپایگانی را به عنوان رئیس هیأت مدیره شرکت ملی حفاری ایران منصوب کرد.
حمیدرضا گلپایگانی شرکت ملی حفاری ایران
حمیدرضا گلپایگانی شرکت ملی حفاری ایران
در حکم مسعود کرباسیان خطاب به گلپایگانی آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند و توانمندی های جنابعالی و با توجه به مصوبه مورخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ مجمع عمومی شرکت ملی حفاری ایران، بدین وسیله جنابعالی به عنوان رئیس هیأت مدیره شرکت ملی حفاری ایران منصوب می‌شوید
 
امید است جهت نیل به اهداف سازمان با محوریت جهش تولید و در راستای سیاست ها و راهبردهای کلان شرکت ملی نفت ایران، جنابعالی با اتکال به ایزد متعال در چارچوب حاکمیت شرکتی و با استقرار سازوکارهای اجرایی لازم و بهره گیری از نیروهای مجرب و کارآمد، ایجاد سازوکار اثربخش کنترل های داخلی و استفاده حداکثری از امکانات موجود جهت حصول اطمینان از عملکرد کارا و اثربخش و با صرفه اقتصادی شرکت و شفافیت عملیات و صورت های مالی، در انجام ماموریت محوله موفق و موید باشید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


علی
ملی حفاری گل بود با اومدن گلپایگانی به سبزه آراسته شد
کارمند حفاری
خخخخخخخخخخخ
دشمن مافیای نفت
اکنون با تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مواظب نفوذی ها و اژدهای هفت سر فساد باید بود و فرمایش قاطع معظم له(توقع من اجرای تصمیمات قاطع،عملی و بدون ملاحظه در مبارزه با فساد است) که سرلوحه کار قوه قضایی گردیده است ، موقعیت خدمت برای کوتاه کردن دست مافیای نفت فراهم است.لذا آقای گلپایگانی با استفاده از این فرصت بی نظیر باید با جدیت در اصلاح امور و ریشه کن کردن فساد ، بی امان اقدام نماید.
در موقعیت دشوار کنونی مملکت مافیای نفت نیز بیکار نمانده و این ساز را کوک کرده اند که آقای گلپایگانی برای خصوصی سازی شرکت ملی حفاری ایران آمده است! عملی بسیار ناجوانمردانه.
انتصاب آقای گلپایگانی به ریاست هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران اقدام مبارکی است گرچه با تاخیر زیاد صورت گرفته است.گنجاندن ساز و کار اثر بخش کنترل های داخلی و شفافیت عملیات و صورتهای مالی در حکم انتصاب ایشان بسیار معنی دار و دلگرم کننده است.امیدوارم که آقای گلپایگانی با درایت و ماهیت ضد فسادی که دارد بتواند به ماموریت محوله بپردازد و میدان مبارزه را ترک نکند و مافیای نفت هم نتواند ایشان را نظیر آقای سپهر سپهری از صحنه حذف نماید.
صنعت حفاری بیست سالی است که تیول قبیله خاصی است و برای پنهانکاری دامنه فساد گسترده خود حضور هیچ غیر خودی را تحمل نکرده اند.
فقط یک شخص سه بار به مدیر عاملی شرکت ملی حفاری ایران و یکبار نیز به مدیر عاملی حفاری شمال برگزیده شد.بسیار قابل توجه است که هنوز مدیریت شرکت ملی حفاری ایران همان مدیریت زمان همین شخص می باشد و حتی در آخرین تغییرات دو نفر از مدیران و مجریان فرامینی ایشان به هیئت مدیره نیز راه یافته اند! که بدینوسیله به مشتریان ، تامین کنندگان کالا و خدمات داخلی و خارجی و پرسنل شریف شرکت بفهمانند که با وجود رفتن این شخص هنوز در بر همان پاشنه ی سابق میپرخد !!!
ناشناس
دستور وزیر نفت به مشاور خود مبنی بر بررسی چگونگی افزایش بهروری شرکت ملی حفاری تیر خلاصی است بر انتصاب اقای کلپایگانی و عقب نشینی در برابر قدرتی که این شرکت را اسیر خود کرده است! قدرت پنهان در ملی حفاری اجازه ورود به هیچکس خارج از دایره خودشان نمیدهد.
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا ....
ناشناس
آیا وقت آن نرسیده که این خبر در زمره "پربیننده ترین و "پر بحث ترین" قرار گیرد؟
لنگه کفش هم در بیابان نعمت است ...!
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی