۱
۲
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۱۲۲۸۹۴

معرفی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره نفت پاسارگاد

معرفی مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره شرکت نفت پاسارگاد در مراسمی با حضور مدیران و اعضای هیات مدیره انجام شد.
معرفی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره نفت پاسارگاد
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، روز گذشته حسین نیکخواه  به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره و علی دانا، در هیات مدیره شرکت نفت پاسارگاد از شرکت های تابعه شستا منصوب شدند.
 در این مراسم که در دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد، احکام انتصاب حسین نیکخواه و علی دانا به عنوان اعضای جدید شرکت نفت پاسارگاد توسط محمود مخدومی مدیرعامل هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی شستا به ایشان اعطا شد تا تیم اجرایی و مدیریتی این شرکت از این پس با ترکیبی از دانش و تجربه و انگیزه  و انرژی جوانی تشکیل و آغاز به فعالیت کند.
محمود مخدومی مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی شستا (تاپیکو) در این مراسم گفت: انتظارات، ماموریت‌ها و برنامه‌های مورد انتظار برای اجرا در شرکت نفت پاسارگاد در قالب میثاق‌نامه به ایشان ارائه  و همچنین در جلساتی چندگانه درباره شرح کار و اهداف آتی مورد نظر در این شرکت با آنها بحث و تبادل نظر شده است.
مدیرعامل تاپیکو ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات صورت گرفته توسط جبرائیلی، مدیرعامل سابق شرکت، درباره افق های پیش رو و ماموریت های جدید شرکت نفت پاسارگاد نیز گفت: در دوره جدید مدیریتی شرکت نفت پاسارگاد، توسعه بازارهای صادراتی، پیدا کردن کشورهای هدف و برقراری ارتباط موثر و مستقیم با خریداران نهایی و به دست آوردن سهم بازار بیشتر در مقایسه با رقبا در بازارهای داخلی و خارجی ماموریت های جدیدی است که برای این شرکت تعریف شده که امیدواریم با حضور آقایان دانا و نیکخواه در هیات مدیره این شرکت و استفاده از دانش و تجربه در کنار انگیزه و انرژی جوانی، این امر به زودی محقق شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


کاش مدیر عاملی بیاد به مشکلات پرسنلی هم رسیدگی کنه هر مدیر عامل عوض میشه با خودش۱۰۰ نفر به سیستم اضافه میکنه آقای جبرییلی که بزرگترین خیانت رو به پرسنل کرد خدا ازش نگذره همه پرسنل که نفرینش میکنن
توروخدا بفکر حقوق پرسنل باشین اقای نیکخواه
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی