۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹
کد مطلب : ۱۲۳۰۸۵

سرپرست جدید وزارت صمت کیست؟

پس از برکناری وزیر صمت، رئیس جمهور، مدرس خیابانی را به عنوان سرپرست وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت انتخاب کرد.
مدرس خیابانی
مدرس خیابانی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،   ۳۰ خرداد سال گذشته با حکم رضا رحمانی، وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت، حسین مدرس خیابانی به عنوان قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی انتخاب شد. اما امروز این ورق برگشت و با برکناری رحمانی،  مدرس خیابانی به عنوان سرپرست این وزارتخانه انتخاب شد.
 
این روزها به واسطه نوسان قیمت در بازار خودرو و شیوع ویروس کرونا در کشور این وزارتخانه حواشی بسیاری را پشت سر گذاشته  و همچنان با آن درگیر است.
حال سوال این است که مدرس خیابانی کیست که در چنین شرایطی به دنبال برکناری غیر منتظره وزیر صمت باید سرپرستی این وزارتخانه را به عهده بگیرد.
حسین مدرس خیابانی فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت ایران است و نزدیک به ۱۸ سال در وزارت بازرگانی در مسئولیت‌هایی، چون قائم مقام معاونت بازرگانی داخلی، مدیرکل برنامه ریزی وزارت بازرگانی، مدیر کل تامین و توزیع کالا، مدیر کل دفتر تنظیم بازار، هیات مدیره شرکت بازرگانی دولتی ایران و همچنین نزدیک به ۱۰ سال به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره چند واحد تولیدی و صنعتی از جمله شرکت‌های سیمان زنجان، سیمان فیروزکوه، مجتمع فولاد خراسان، موتور سازان (تراکتورسازی ایران)، سیمان مازندران، سیمان غرب و شرکت توسعه صادرات را در کارنامه خود دارد.
 

منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی