۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶
کد مطلب : ۱۲۳۱۳۵

20 دکل‌ حفاری ترخیص شده به سر کار برگشتند

معاون مدیر امور فنی و حقوقی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در نامه‌ای برنامه فعالیت‌های دستگاه‌های حفاری را اعلام کرد و در نتیجه، 20 دکل ترخیص شده توسط وزارت نفت نیز برای انجام عملیات حفاری بر چاه‌های مشخص شده مستقر خواهند شد.
20 دکل‌ حفاری ترخیص شده به سر کار برگشتند
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، جاسم دشت‌بزرگی معاون مدیر امور فنی و حقوقی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در نامه‌ای به حمیدرضا خوشایند معاون مدیرعامل در عملیات شرکت ملی حفاری، برنامه فعالیت‌های دستگاه‌های حفاری را اعلام کرد. در نتیجه، 20 دکل ترخیص شده توسط وزارت نفت نیز برای انجام عملیات حفاری بر چاه‌های مشخص شده مستقر خواهند شد.
در متن این نامه آمده است: «احتراما پیرو نامه 99/440/1129 مورخ 99/01/05 و عطف به جلسه مشترک برگزار شده در دفتر مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و برنامه‌ریزی انجام شده، بدین وسیله ضمن معرفی محل‌های بعدی تعداد 37 دکل آن شرکت به شرح جدول پیوست، نسبت به اعزام دکل‌های ذکر شده به موقعیت‌های بعدی معرفی شده اقدامات لازم را مبذول فرمایید».
تصویر این نامه و پیوست آن در ادامه آمده است:


 پیرو عدم تصویب برنامه تولید مناطق نفت‌خیز جنوب، به دستور بیژن زنگنه وزیر نفت 20 دکل حفاری شرکت ملی حفاری ایران ترخیص شده بودند که پس از پیگیری‌های انجام شده برای انجام عملیات تولید بر سر چاه‌های مورد نظر مستقر خواهند شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی