کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نیازمند آموزش مدیران هستیم

28 ارديبهشت 1399 ساعت 7:49

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه هدف اصلی روابط عمومی ارتقاء جایگاه سازمان در ذهن ذینفعان است، گفت: به دنبال این هستیم با اطلاع رسانی منطقی و سالم و منطبق بر واقعیت، ارتباط مناسبی با ذینفعان صندوق برقرار کنیم.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، دکتر اکبر افتخاری در نشست بزرگداشت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی که روز گذشته با حضور مدیران روابط عمومی استان ها، هلدینگ ها و شرکت های تابعه و به صورت وبینار برگزار شد، کم توجهی به روابط عمومی را موجب آسیب رساندن به فعالیت اصلی سازمان دانست و گفت: ممکن است در برخی سازمان ها به روابط عمومی کم توجهی شود که این ناشی از نگاه نادرست مدیران به این حوزه بوده و نیازمند آموزش است.
 
او با تاکید بر اینکه واحد روابط عمومی باید به جای منفعل بودن، ظرفیت آفرین باشد، افزود: روابط عمومی باید بتواند عملکرد سازمان را به زبان و ادبیات ذینفعان ترجمه و نزدیک کند و بعد از گرفتن بازخورد مخاطبان، سازمان را به سمت اصلاح برنامه مطابق با نیازهای مخاطبان راهنمایی کند.
 
افتخاری ضمن اشاره به اینکه روابط عمومی مانند چشم و گوش سازمان است، بر اهمیت تولید محتوای مناسب تاکید کرد و افزود: مقدمات ایجاد "تولید محتوای مناسب منطبق بر نیازها" را فراهم می کنیم تا روابط عمومی های ما در استان ها و شرکت های تابعه بتوانند امور سازمان را طبق آن محتوا، پی ریزی و اجرا کنند.
 
او با اشاره به اهمیت دیجیتال شدن روابط عمومی گفت: امروز کار روابط عمومی کاری سهل و ممتنع است. سهل از آن جهت که امروزه تکنیک ها و ابزارهای متنوعی برای اطلاع رسانی در اختیار است و ممتنع از این نظر که با برداشته شده محدودیت های ابزاری، هرکسی به یک رسانه تبدیل شده و این کار را پیچیده کرده است و هر فرد به عنوان یک شهروندرسانه برداشت خود را منعکس می کند که ممکن است با واقعیت ها فاصله هم داشته باشد.
 
افتخاری با تاکید بر لزوم تغییر دیدگاه مدیران نسبت به واحد روابط عمومی، ادامه داد: نیازمند آموزش مدیران هستیم و باید نگاه و خواسته مان درباره جایگاه روابط عمومی را به استان ها ابلاغ کنیم.
 
او با بیان اینکه اعتقادی به تقدم بودجه بر حرکت و فعالیت ها نداریم، افزود: باید ایده های جدید و خلاق نیروهای روابط عمومی استان ها و شرکت ها گردآوری و برای ارتقای جایگاه صندوق بازنشستگی کشوری در نگاه ذینفعان به اشتراک گذاشته شود.
 
گفتنی است در این وبینار که با حضور مدیران روابط عمومی استان ها، هلدینگ ها و شرکت های تابعه برگزار شد، مدیران روابط عمومی، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در میان گذاشتند.
 
تقویت ساختار روابط عمومی، نیاز به روزآمد شدن روابط عمومی، نقش فعال در تصمیم گیری و سیاست گذاری، سرمایه گذاری در حوزه دیجیتال سازی روابط عمومی، ارتقای جایگاه روابط عمومی و تقویت دیدگاه مدیران برخی از موضوعات مورد اشاره مدیران روابط عمومی در این وبینار بود.


کد مطلب: 123266

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/123266/نیازمند-آموزش-مدیران-هستیم

نفت ما
  https://www.naftema.com