۱
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۱۲۳۴۰۶

شارژ کارت رفاهی بازنشستگان نفت برای ورزش

معاون امور مالی، بودجه و تامین منابع صندوق ها گفت: طی روزهای آینده اعتبار ۶۰۰ هزار تومانی در جیب نقدی کارت رفاهی بازنشستگان به عنوان کمک هزینه خرید لباس ورزشی شارژ خواهد شد.
شارژ کارت رفاهی بازنشستگان نفت برای ورزش
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، زهرا امیر فتاحی درباره عنوان پرداختی در این مرحله تصریح کرد: این مبلغ برای کمک به خرید لباس ورزشی است و برای یک مرتبه پرداخت خواهد شد.دارندگان کارت می توانند از هر محلی که تمایل دارند لباس ورزشی خریداری کنند.
امیر فتاحی تصریح کرد: شارژهای اعتباری جیب ورزش کارت مانند گذشته خواهد بود و در برنامه کارت رفاهی و جیب ورزش تغییری روی نداده است.
وی گفت: پیش تر توضیح داده شده بود مه اعتبار جیب ورزش؛ منابع نقدی انباشته در بانک و یا مراکز ورزشی نیست که در صورت عدم استفاده فرد، منابعی از صندوق یا فرد سوخت شود .از این رو ، معادل فعالیت ورزشی فرد، هزینه مراکز پرداخت خواهد شد.
گفتی است کارت یاد شده برای علاقه مندان ورزش امکانی را ایجاد کرده که چنانچه تمایل دارند از مراکز ورزشی طرف قرارداد استفاده کنند.هم اکنون نزدیک به 600 مجتمع ورزشی در کشور با صندوق ها تفاهم نامه دارند.

فهرست مراکز ورزشی طرف قرارداد را اینجا مطالعه کنید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


طاهر بریحی نژاد کارمند شماره 654508
به استحضار میرساند مبلغ معیشتی 800هزارتومان اینجانب تاکنون بحسابم شارژ نشده خواهشمنداست دستور فرمائید که هرچه سریعتر واریز کردم.قبلا هم باامورورزش آقای سهرابی هم صحبت شده اما متاسفانه. اقدامی صورت نگرفته.
باتشکر
ای کا ش می شد نقدی پرداخت بشه
قاسمعلي نظري
اين چه كاريه اخ من لباس ورزشي ميخوام براي چي دوميليون تومان خرج داروودكتر دادم به من هشت صد تومان قراربدند اگه بفكر بازنشسته هستيد پولش را بدديد تا هزينه پزشكيمان جبران بشه اما نه بفكر نيستيد 😔😔😔😔😔هم خودم بيمارم وهم همسرم
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی