کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فراخوان مزایده پتروشیمی مروارید

31 ارديبهشت 1399 ساعت 7:55

شرکت پتروشیمی مروارید واقع در فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس- عسلویه در نظر دارد " یک دستگاه پکیج کامل فلر موقت اتان کراکر با ظرفیت تقریبی kg⁄h 540،400 " مجتمع خود را، از طریق مزایده به فروش برساند.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  لذا از کلیه افراد حقیقی و حقوقی واجد حداقل شرایط ذیل دعوت می گردد تا ضمن کسب اطلاعات و مشخصات کامل پکیج مذکور از بخش مناقصات / مزایده سایت پتروشیمی مروارید به آدرس "WWW.Morvaridpc.ir" مدارک لازم را حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 06/03/1399  بشرح ذیل جهت بررسی به این شرکت ارسال نمایند.

حداقل شرایط شرکت در مزایده :

  1. ارسال مدارک ثبتی برای اشخاص حقوقی شامل کپی برابر اصل اساسنامه، آخرین تغییرات روزنامه رسمی، کد اقتصادی و کارت مودیان مالیاتی
    ارسال مدارک شناسایی برای اشخاص حقوقی شامل کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی.
    ارسال مدارک دال بر حداقل 3 سال سابقه در زمینه خرید اقلام مازاد از طریق شرکت در مزایده ها و یا لزوم وجود فلر در فرآیند تولید( صرفاً برای اشخاص حقوقی)
    ارائه آدرس پستی، شماره تلفن و فاکس و آدرس پست الکترونیکی 
ضمناً ارسال مدارک ارزیابی از سوی متقاضیان هیچگونه حقی را مبنی بر انتخاب ایشان جهت شرکت در مزایده ایجاد نخواهد نمود. لازم به ذکر است  به مدارک مخدوش و ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.
آدرس (محل تسلیم مدارک): تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان  عباس شیرازی، بن بست بهار، پلاک 6، دبیرخانه کمیسیون معاملات
در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ‌های 3-88217570 داخلی 352 و 300 تماس حاصل فرمائید.

امور حقوقی و پیمانها
شرکت پتروشیمی مروارید

 


کد مطلب: 123420

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/123420/فراخوان-مزایده-پتروشیمی-مروارید

نفت ما
  https://www.naftema.com