۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۱۲۳۴۸۵

نشست مدیرعامل تاپیکو با مدیران پتروشیمی غدیر

مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی شستا (تاپیکو) که به همراه عباس کریمی، سرپرست جدید پتروشیمی غدیر در این پتروشیمی حضور یافته بود در نشستی با مدیران عملیاتی این شرکت در جریان آخرین برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته در این مجتمع پتروشیمی قرار کرفت..
نشست مدیرعامل تاپیکو با مدیران پتروشیمی غدیر
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، مخدومی در این دیدار از زحمات مدیران عامل پیشین پتروشیمی غدیر، مهندس نام نیک و بیانک قدردانی و برای سرپرست جدید این شرکت آرزوی موفقیت کرد.
وی در این جلسه، به بررسی آخرین وضعیت تولید، فروش، HSE و پروژهای شرکت پتروشیمی غدیر پرداخته و بر ایجاد مدیریت ریسک، بررسی دستورالعمل‌های ایمنی، روند برنامه‌ریزی و تدوین پروژه‌ها و طرح‌های توسعه و نیز بررسی امکان پذیری اجرای دقیق و برنامه‌ریزی اورهال در مجتمع تاکید کرد.
وی با اشاره به اجرای پروژه‌ها گفت: طبق توافق صورت گرفته مقرر شد کلیه پروژه‌هایی که مربوط به HSE و ایمنی و‌ یا استمرار تولید شرکت هستند، چنانچه در بودجه سالانه شرکت ها لحاظ شده باشند بدون‌ نیاز به تایید اولیه تاپیکو و صرفا پس از هماهنگی اولیه اجرا و عملیاتی شوند.
وی پروژه‌هایی همچون تعویض کاتالیست یا تعمیر مبدل‌ها را نمونه‌هایی از این دست پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: انجام چنین پروژه‌هایی نیازمند تهیه مطالعات امکان سنجی و… نیست و‌ جزو پروژه‌های ایجادی به حساب ‌نمی‌آید و چنانچه انجام نشوند ممکن است استمرار تولید را دچار مخاطره نمایند بنابراین شرکتها لازم نیست در این موارد در انتظار تایید تاپیکو بمانند.
مخدومی در پایان ضمن تقدیر از تلاش کارکنان، افق روشنی را برای مجموعه تاپیکو پیش بینی کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی