۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
کد مطلب : ۱۲۳۵۳۸

تقدیر وزیر نفت و نیروهای مسلح ونزوئلا از ایران

همزمان با انتشار خبر ورود اولین نفتکش حامل سوخت ایران به «منطقه ویژه اقتصادی» ونزوئلا، وزیر نفت و یکی از فرماندهان نیروهای مسلح ونزوئلا در پیامی توئیتری از ایران قدردانی کردند.
تقدیر وزیر نفت و نیروهای مسلح ونزوئلا از ایران
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، الایسامی در صفحه توییتری خود نوشت: «همکاری میان ایران و ونزوئلا در زمینه انرژی علاوه بر اینکه ما را به عنوان کشورهای عضو اوپک متحد می‌کند، مبتنی بر تبادل علمی و توسعه تولید صنعت هیدروکربن است. ممنون برادران!»
الایسامی در پیام دیگری نوشت: «به نمایندگی از نیکلاس مادورو و همه شهروندان ونزوئلا به کشتی‌های جمهوری اسلامی ایران که قصد ورود به بنادر ما را دارند، سلام می‌گوئیم و به آنها ادای احترام می‌کنیم. این همکاری انرژی با هدف توسعه همه جانبه به نفع مردم ماست».

قدردانی نیروهای مسلح ونزوئلا از ایران
دریاسالار «رمیجیو سبالوس» فرمانده مرکز عملیات فرماندهی استراتژیک ونزوئلا نیز در صفحه توییتری خود نوشت: «توجه، نیروهای مسلح ونزوئلا از همبستگی ایران (با ونزوئلا) به وسیله نفتکش‌ها تشکر می‌کند».
سبالوس با اشاره به محافظت نیروی دریایی و هوایی ونزوئلا از کشتی‌های سوخت ایران نوشت: «سپاس از دیپلماسی صلح به رهبری نیکلاس مادورو (رییس جمهوری ونزوئلا)».
براساس اطلاعات منتشر شده در سایت مرکز داده‌های ترافیک دریایی (marinetraffic)، کشتی فورچون ایران هم اکنون در ساحل شمالی آمریکای جنوبی (NCSA) قرار دارد و به سوی ونزوئلا در حرکت است، اما بندر مقصد مشخص نیست.
 

منبع: مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی