۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲
کد مطلب : ۱۲۳۵۵۷

مشارکت پتروشیمی‌ پردیس در پویش همدلی مومنانه

شرکت پتروشیمی پردیس با مشارکت سایر شرکت های پتروشیمی‌ منطقه پارس ده هزار بسته کمک معیشتی به نیازمندان چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر اهدا کردند.
مشارکت پتروشیمی‌ پردیس در پویش همدلی مومنانه
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پویش همدلی مومنانه و کمک به نیازمندان، شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس با اختصاص ۳۱ میلیارد ریال اعتبار به این پویش پیوست.
در این اقدام خداپسندانه با اختصاص ۳۱ میلیارد ریال اعتبار از سوی شرکت پتروشیمی پردیس و سایر پتروشیمی‌های منطقه،۱۰ هزار بسته کمک معیشتی با عاملیت کمیته امداد امام خمینی(ره) در بین نیازمندان چهار شهرستان عسلویه، کنگان، جم و دیّر توزیع شد.
شرکت پتروشیمی پردیس در سال¬های اخیر فعالیت‌های بسیاری در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود و  کمک به توسعه جامعه پیرامونی خود در سه حوزه اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی انجام داده است که از جمله آنها می توان به حمایت مادی و معنوی از توسعه مراکز علمی، پژوهشی، بهداشتی و فرهنگی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، تلاش برای بهبود امکانات رفاهی و زیرساخت‌های منطقه مانند ساخت مدرسه، پارک و ...، حمایت از ایجاد کمربند سبـز در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و حمایت علمی و مالی از طرح حفاظت از مرجان‌های خلیج فارس اشاره کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی