۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۱۲۳۷۳۲

کاهش تعداد سکوهای نفت و گاز آمریکا

تعداد کل سکوهای نفتی و گازی آمریکا در حال حاضر نسبت به سال گذشته ۶۸۳ عدد کمتر شده است و تقریباً ۷۰ درصد در طول این یک سال کاهش داشته است.
کاهش تعداد سکوهای نفت و گاز آمریکا
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   شرکت خدمات نفتی بیکر هیوز روز جمعه گزارش داد که تعداد سکوهای نفت و گاز آمریکا دوباره در هفته جاری 17 عدد کاهش یافت و به 301 سکو رسید.
تعداد کل سکوهای نفتی و گازی آمریکا در حال حاضر نسبت به سال گذشته 683 عدد کمتر شده است و تقریباً 70 درصد در طول این یک سال کاهش داشته است.
براساس داده‌های بیکر هیوز، در هفته جاری 15 سکوی نفتی از مدار خارج شده است و به 222 عدد رسیده است در حالی که در همین زمان در سال گذشته تعداد 800 سکو فعال بوده است.
براساس این گزارش، تعداد سکوهای فعال گاز در ایالات متحده نیز در هفته جاری 2 عدد کاهش یافته و به 77 سکو رسیده است. سال گذشته در همین زمان 184 سکو فعال بوده است.
افت قابل توجه تعداد سکوهای نفتی و گازی در طی چند ماه گذشته در برآورد اداره اطلاعات انرژی آمریکا برای تولید نفت نیز منعکس شده است. تولید نفت در این کشور در هفته منتهی به 22 می‌بازهم کاهش یافت و به طور متوسط به 11.4 میلیون بشکه در روز رسید.
تعداد کلی سکوهای کانادا نیز در هفته جاری یک عدد کاهش یافت و به 20 سکو رسید. اکنون سکوهای نفت و گاز در کانادا 65 تعدد کمتر از سال گذشته است.

منبع: تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی