۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۹
کد مطلب : ۱۲۳۷۹۴

انتقال ترامپ به زیرزمین کاخ سفید

شبکه ان بی سی تأیید کرده است دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا جمعه برای مدتی کوتاه توسط سرویس مخفی به پناهگاه زیرزمینی در کاخ سفید منتقل شد.
انتقال ترامپ به زیرزمین کاخ سفید
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   کریس جانسینگ خبرنگار ام اس ان بی سی در حساب توئیتری خود نوشت: شبکه ان بی سی تأیید کرده است دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا جمعه برای مدتی بسیار کوتاه توسط سرویس مخفی به پناهگاه زیرزمینی در کاخ سفید منتقل شد. این همان پناهگاهی است که طی حملات یازدهم سپتامبر دیک چنی معاون رئیس جمهور وقت از آن استفاده کرد.
نیویورک تایمز نیز نوشت ترامپ در اقدامی پیشگیرانه به علت نزدیک شدن معترضان (به کاخ سفید) به یک پناهگاه سری مخصوص مقابله با تهدید تروریستی منتقل شده بود.
در خبری دیگر شبکه ان بی سی گزارش داد: سرویس مخفی آمریکا برای آنچه تلاش برای اطمینان از امنیت عمومی خوانده از عابران پیاده و رانندگان خواسته است تا از حضور در خیابان ها و پارک های نزدیک مجموعه کاخ سفید اجتناب کنند.
خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد منابع رسمی اعلام کردند در واشنگتن بعد از برگزاری تظاهرات جدید نزدیک کاخ سفید، مقررات منع آمد و شد اعلام شد.
در همین حال شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: پلیس آمریکا به تظاهرکنندگان در نزدیکی کاخ سفید در واشنگتن هشدار داد. این تظاهرکنندگان مقادیر زیادی کیسه های حامل سنگ با خود به همراه دارند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی