۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۱۲۳۸۶۱

خدمات رسانی بانک شهر به مردم خوزستان

رئیس سرپرستی منطقه 11 بانک شهر با اشاره به شیوع "ویروس کرونا" در کشور و به خصوص طی روزهای اخیر در استان خوزستان،تاکید کرد: سامانه های بانکداری الکترونیک این بانک آماده خدمات رسانی گسترده به هموطنان با هدف صیانت از سلامت آنان است.
خداکرم مرادی
خداکرم مرادی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   خداکرم مرادی با بیان اینکه بانک شهر از ماه های پایانی سال گذشته اقدامات گسترده ای را در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان انجام داده است،افزود:گسترش خدمات رسانی در "پیشخوان های شهرنت" و تشریح قابلیت های" نرم افزار همراه شهر" و "اینترنت بانک شهر" ، توانسته خطر ابتلا به این ویروس را برای مشتریان و خانواده آنان کاهش دهد.
وی تصریح کرد: خوشبختانه خدمات بانکداری الکترونیک بانک شهر در تمامی کلانشهرها ، توانسته مراجعه به شعب و ترددهای غیرضروری را به حداقل برساند که امیدواریم این مهم نیز با همت شهروندان در استان خوزستان نیز اتفاق بیافتد.
مرادی با بیان اینکه در همین راستا با برگزاری جشنواره " همراه شهر" تلاش شده است که قابلیت های منحصربه فرد این نرم افزار بانکی به مشتریان بیش از پیش شناسانده شود، خاطرنشان کرد: شهروندان جنوب غرب کشور می توانند با نصب نرم افزار "همراه شهر" از طریق سایت بانک شهر به نشانی ‏Http://Shahr-Bank.ir ضمن استفاده از برترین خدمات بانکی در تمام ساعات شبانه روز از جوایز نقدی آن نیز بهره مند شوند.
رئیس سرپرستی منطقه 11 بانک شهر تاکید کرد: همچنین با هدف توجه به مسئولیت اجتماعی خود و تشویق مشتریان به استفاده از خدمات غیر حضوری در شرایط کنونی و برای حفظ سلامتی شهروندان، تمامی قابلیت ها و خدمات "نرم افزار همراه شهر" از سوی کارکنان شعب استان خوزستان برای شهروندان تشریح می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی