۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۱۲۳۹۱۴

تعداد سکوهای نفت و گاز آمریکا کاهش یافت

تعداد چاههای نفت و گاز آمریکا که اولین نشانه تولید این کشور در آینده است، ۱۷ حلقه معادل ۶ درصد کاهش یافت و در هفته منتهی به پنجم ژوئن به پایین‌ترین حد یعنی ۲۸۴ حلقه رسید.
تعداد سکوهای نفت و گاز آمریکا کاهش یافت
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    شرکت‌های انرژی آمریکا تعداد سکوهای فعال نفت و گاز طبیعی را برای پنجمین هفته متوالی تا کمترین حد پایین آوردند. این در حالی است که برخی تولیدکنندگان با بهبود قیمت نفت، تولید خود را افزایش داده اند. قیمت نفت به خاطر کاهش تقاضا برای سوخت در بحبوحه‌ی تعطیلیهای ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا سقوط کردهبود.
 تعداد چاههای نفت و گاز آمریکا که اولین نشانه  تولید این کشور در آینده است، 17 حلقه معادل 6 درصد کاهش یافت و در هفته منتهی به پنجم ژوئن به پایین‌ترین حد یعنی 284 حلقه رسید.
 این تعداد یعنی 691 چاه معادل 71 درصد کمتر از تعداد چاهها در سال گذشته در همین زمان. این پنجمین هفته متوالی است که تعداد چاههای نفت آمریکا به پایینترین حد خود میرسد.
 تعداد چاههای نفت آمریکا در این هفته 16 حلقه کاهش یافت و به 206 رسید که پایین‌ترین حد از ژوئن 2009 بود. این در حالی است که تعداد چاههای گاز یک حلقه کم شده و به 76 رسیده است.

 نفت خام آمریکا در روز جمعه حدود بشکهای 39 دلار معامله شد که 132 درصد طی شش هفته گذشته افزایش قیمت داشته ولی هنوز هم 36 درصد  پایین تر از آغاز سال جاری میلادی است.
 شرکت های پارسلی انرژی و ای او جی ریسورسز که نفت شیل تولید میکنند هفته گذشته  طرح‌های خود را برای افزایش تولید اعلام کردند. مقامات دولتی در بخش انرژی در داکوتای شمالی هم 7 درصد تولید خود را در دومین ایالت بزرگ تولید کننده نفت در آمریکا افزایش میدهند.
 تحلیلگران با وجود این افزایش تولیدها انتظار دارند شرکتهای انرژی آمریکا در ادامه سال جاری میلادی به بستن چاههای نفت خود ادامه دهند و تعداد آن را در 2021 و 2022 هم پایین نگه دارند.

منبع: تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی