۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۳
کد مطلب : ۱۲۳۹۴۰

موفقیت بانک شهر در جلب رضایت مشتری

مدیر امور شعب شهرستان بانک شهر با تاکید بر ضرورت استفاده از خدمات بانکی الکترونیک به ویژه در شرایط امروز و محدودیت در خدمات حضوری شعب، نرم افزار "همراه شهر" را نرم افزاری موفق در ارائه خدمات دانست.
محمد علی برقی
محمد علی برقی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    محمد علی برقی با بیان اینکه در حال حاضر و به ویژه طی ماه های اخیر استفاده مشتریان بانک ها از تلفن‌های همراه هوشمند برای انجام عملیات های بانکی خود بسیار افزایش یافته است،گفت: به همین جهت ، ارتقاء و تکامل همراه بانک‌ها نیز در دستور کار مدیران شبکه بانکی قرار گرفته و فضای رقابتی را ایجاد کرده است.
وی در همین خصوص تصریح کرد:خوشبختانه بانک شهر به عنوان بانکی که در عمل، تعهد به شعار خویش یعنی "نوآوری در خدمت" را در عرصه های مختلف بانکداری به منصه ظهور رسانده است،توانسته با ارائه برترین خدمات بواسطه نرم افزار "همراه شهر"موجبات رضایتمندی بیش از پیش شهروندان را بدست آورد.
برقی با بیان اینکه نرم افزار "همراه شهر" توانسته با ایجاد محیطی امن و ساده برای کاربران ، موجبات تسهیل فرآیند های بانکی آنان را فراهم کند، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری نیز ترغیب استفاده از خدمات بانکی غیر حضوری بانک شهر، به عنوان محوری‌ترین اقدام این بانک ؛ با استقبال مشتریان و هموطنان مواجه شده است.
وی اضافه کرد: درهمین حال تلاش کرده ایم با به روزرسانی ابزارهای الکترونیکی بانک، خدمات رسانی به شهروندان و مشتریان تسهیل شود. مدیر امور شعب شهرستان بانک شهر با اشاره به برگزاری جشنواره "همراه شهر "برای شناسایی بیشر ظرفیت های این نرم افزار کاربردی به تمامی اقشار جامعه، افزود:این جشنواره که تا پایان خرداد ماه ادامه دارد؛ ضمن ترغیب شهروندان به استفاده از به روزترین خدمات بانکی بر بستر تلفن همراه هوشمند، آنها را نیز از جوایز ارزنده بهره مند خواهد کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی