۱
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۱۲۴۱۶۹

دمای استان بوشهر ۵۰ درجه می‌شود

بوشهر از امروز و طی هفته پیش رو دمای هوا در برخی روزها و در مناطقی از استان بوشهر به آستانه ۵۰ درجه سلسیوس خواهد رسید.
دمای هوا
دمای هوا
بررسی نقشه های پیش یابی وضعیت جوی و دریایی نشان می دهد از امروز به تدریج با افزایش نسبی سرعت وزش جریانات شمالی در سطح استان و بر روی دریا، ارتفاع موج دریا نیز افزایش می یابد.
 
پیش بینی می شود وزش جریانات شمالی با سرعت قابل ملاحظه در برخی از ساعات طی روزهای آینده نیز ادامه یابد، بنابراین طی این مدت سواحل استان مواج و متلاطم می باشد. ضمن اینکه همراه با وزش باد، خیزش گرد و خاک نیز در برخی نقاط دور از انتظار نمی باشد.
 
همچنین پیش بینی می شود از امروز و طی هفته پیش رو دمای هوا در برخی از روزها در مناطقی از استان به آستانه ۵۰ درجه سلسیوس برسد.
 
بر اساس پیش بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی و دریایی استان از ساعت ۱۱ روز جاری (۲۴ خرداد ۹۹) آسمان استان غالباً صاف همراه با غبار محلی و وزش باد و در برخی نقاط باد و گردوخاک، جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ گاهی ۴۴ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات به خصوص بر روی دریا ۱۸ تا ۵۴ کیلومتر در ساعت، ارتفاع موج ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر و در فاصله از ساحل گاهی ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتیمتر خواهد بود.
فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۳:۳۳ بامداد، جزر اول ساعت ۳۲: ۰۶، مد دوم ساعت ۱۳:۰۱ و جزر دوم ساعت ۲۱:۰۲ می باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای