۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۱۲۴۱۸۷

دستور روحانی برای کنترل قیمت‌ لوازم خانگی

رئیس جمهور با دستور به سرپرست وزارت صمت، بر ضرورت اجرای نظارت‌های دقیق و اقدام فوری برای ساماندهی و کنترل قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی تاکید کرد.
حسن روحانی
حسن روحانی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   بعد از بازار خودرو که گویا با دستور رئیس جمهور به سمت ارزانی پیش رفته و رونق پیدا کرده است این بار نوبت به بازار لوازم خانگی رسیده است. به نحوی که در دستور جدید رئیس جمهور به سرپرست وزارت صنعت که در تماس تلفنی عنوان شده "ضمن استماع گزارش وی در زمینه توسعه تولید لوازم خانگی و وضعیت بازار این محصولات در کشور طی ماه‌های اخیر، با اشاره به برخی گزارش‌ها درباره افزایش قیمت بعضی از کالاها و لوازم خانگی، بر ضرورت اجرای نظارت دقیق و اقدام عاجل و سریع برای ساماندهی قیمت‌ها در این بخش تاکید کرد شده است".
رئیس جمهور با اشاره به افزایش تقاضا برای خرید لوازم خانگی پس از بازگشایی نسبی فعالیت‌ها و کسب و کارها و رفع برخی محدودیت‌ها در این راستا، اظهار داشت: باید با استفاده از توانمندی و ظرفیت ایجاد شده برای تولید لوازم خانگی در داخل کشور و جلوگیری سریع از روند افزایشی قیمت این کالاها در بازار، از بوجود آمدن تنگنا و مشکل برای مردم توسط برخی دلالان و افراد سودجو جلوگیری کنیم.
روحانی از سرپرست وزارت صمت خواسته است تا با هماهنگی با اصناف و اجرای نظارت‌های دقیق نسبت به کنترل و ساماندهی بازار لوازم خانگی اقدام و گزارش‌های مربوط را به جلسه روز یکشنبه ستاد اقتصادی دولت ارائه کند.
رئیس جمهور تاکید کرد: شایسته نیست با وجود تلاشی که تولید کنندگان کشور به‌ویژه در ماه‌های اخیر در زمینه افزایش تولید لوازم خانگی با کیفیت دارند، مردم برای خرید این محصولات دچار فشار و تنگنا باشند و باید تمام دستگاه‌های ذیربط در دولت با همکاری سایر بخش‌ها این مشکلات را برطرف کنند.

منبع: تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی