۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۰
کد مطلب : ۱۲۴۷۰۵

تولید پتروشیمی کرمانشاه ادامه دارد

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در پی حادثه آتش‌سوزی یکی از ایستگاه‌های گاز این مجتمع از تداوم تولید در این شرکت خبر داد.
پتروشیمی کرمانشاه
پتروشیمی کرمانشاه
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   حسین صباغ درباره آخرین وضع شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه پس از حادثه آتش‌سوزی یکی از ایستگاه‌های گاز این مجتمع گفت: مشکلی در پتروشیمی کرمانشاه وجود ندارد و تولید ادامه دارد.
سرهنگ همت‌علی شکری عصر پنجشنبه درباره این حادثه اظهار کرد: چهارشنبه شب یک مورد آتش‌سوزی در پتروشیمی اوره و آمونیاک هرسین واقع در حوالی پل چهر به پلیس گزارش شد.
وی ادامه داد: پس از دریافت این گزارش تیمی از ماموران انتظامی به سرعت در محل حادثه حضور یافته و مشخص شد که یکی از ایستگاه‌های گاز این پتروشیمی دچار حریق شده است.
سرهنگ شکری افزود: بر اثر این آتش‌سوزی نگهبان ایستگاه و یکی دیگر از کارگران از ناحیه صورت و دیگر اعضای بدن دچار سوختگی و به مراکز درمانی منتقل می‌شوند که متاسفانه فرد نگهبان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.
رئیس پلیس شهرستان هرسین گفت: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می‌دهد این آتش‌سوزی به علت نشت گاز رخ داده که با حضور به موقع نیروهای امدادی پس از ساعتی مهار شده است.
وی گفت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و بررسی جزئیات بیشتر حادثه در دست بررسی قرار دارد.
شهرستان هرسین در ۴۵ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد و یکی از مناطق صنعتی استان محسوب می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی