کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هفته آینده صورت می گیرد؛

نهایی شدن گزینه‌های ریاست دیوان محاسبات

11 تير 1399 ساعت 13:19

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از بررسی و نهایی شدن گزینه‌های ریاست، دادستانی و مستشاران دیوان محاسبات طی هفته آینده در این کمیسیون خبر داد.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی  از بررسی گزینه‌های پیشنهادی رئیس، دادستان و مستشاران دیوان محاسبات در نشست این کمیسیون خبر داد و گفت: هفته آینده گزینه‌های پیشنهادی در کمیته برنامه و محاسبات بررسی و نهایی خواهد شد.
وی ادامه داد: یکی از اقدامات مهم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس انتخاب رئیس، دادستان و مستشاران دیوان محاسبات است که این کمیسیون بعد از تشکیل کمیته‌های تخصصی خود در جلسه روز یکشنبه، کاندیداهای ریاست و دادستانی دیوان محاسبات را در کمیته مورد نظر بررسی و اسامی نهایی را به صحن کمیسیون معرفی خواهد کرد.
میرتاج‌الدینی با بیان اینکه تاکنون سه گزینه برای ریاست دیوان محاسبات مطرح شده است، تاکید کرد: در نهایت بعد از بررسی‌ها دو برابر تعداد مورد نیاز برای انجام رای‌گیری هفته آخر تیر ماه به صحن علنی مجلس معرفی می‌شوند، البته مستشاران دیوان محاسبات در داخل کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب خواهند شد.
 
منبع: خانه ملت 


کد مطلب: 124955

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/124955/نهایی-شدن-گزینه-های-ریاست-دیوان-محاسبات

نفت ما
  https://www.naftema.com