۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷
کد مطلب : ۱۲۵۰۴۷

پیشرفت طرح پتروشیمی گچساران شتاب می‌گیرد

مدیرعامل طرح پتروشیمی گچساران با اعلام تأمین منابع مالی لازم برای اجرای این پروژه گفت: در آینده نزدیک روند پیشرفت طرح پتروشیمی گچساران سریع‌تر خواهد شد.
پیشرفت طرح پتروشیمی گچساران شتاب می‌گیرد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سعید زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجات (صمت) ضمن بازدید و اعلام رضایت از پیشرفت این طرح، اظهار کرد: با توجه به وضع این پروژه، ظرفیت لازم برای اجرای به‌موقع واحدها و بخش‌های مربوطه وجود دارد و امید است با روند موجود، شاهد به بهره‌برداری رسیدن این پروژه در آینده نزدیک باشیم.
مصطفی حیدریان، مدیرعامل پتروشیمی گچساران نیز هدف از بازدید مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت را پیگیری و در جریان قرار گرفتن مشکلات قبلی و کمک به تسهیل در موضوعات پیش‌رو اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از مشکلات ایجادشده ناشی از شرایط تحریم با اتخاذ تدابیر لازم رفع شده و منابع مالی لازم برای اجرای پروژه با مساعدت سرمایه‌گذاران و پیگیری‌های لازم در حال أامین است، افزود: هم‌اکنون بخش‌های مختلف این پروژه در حال فعالیت‌اند و با برگزاری مناقصه‌هایی که به‌تازگی پیمانکاران مربوطه نیز مشخص شده‌اند، در آینده نزدیک روند پیشرفت پروژه سریع‌تر می‌شود و شاهد تغییرها چشمگیر و محسوس خواهیم بود.
پتروشیمی گچساران سالانه یک میلیون و 250 هزار تن خوراک اتان از پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس واقع در بهبهان دریافت خواهد کرد که با بهره‌برداری از این طرح، سالانه یک میلیون تن اتیلن از این کارخانه تولید و روانه بازارهای مربوطه خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی