۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
کد مطلب : ۱۲۵۱۰۲

پیشرفت ۲.۵ درصدی پتروشیمی صدف

مدیرعامل پترول گفت: طرح پتروشیمی صدف با میزان پیشرفت ۲.۵ درصدی، در گروه طرح‌های فعال پترول قرار گرفته که طبق برنامه زمانی تا پایان سال ۱۴۰۰، این پروژه اتمام یافته و در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ وارد بحث راه‌اندازی خواهد شد.
رسول اشرف زاده
رسول اشرف زاده
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   رسول اشرف زاده  گفت: قبل از سال ۹۹، پتروشیمی صدف با چند موضوع از جمله مشکلات ارزی و ریالی مواجه و پیمانکار نصب آن نیز انتخاب نشده بود. 
وی ادامه داد: ارز مورد نیاز این شرکت از طریق فاینانس و تسهیلات ریالی نیز از طریق اوراق مشارکت حل و امکان نصب هم انتخاب شد که از بهمن ماه ۹۸ پروژه کلید خورد و میزان پیشرفت ۲.۵ درصدی را به ثبت رساند.
مدیرعامل پترول با اشاره به مشکلات بیماری کرونا در بهمن و اسفند ۹۸ اظهار کرد: کرونا مشکلاتی ایجاد کرد و پیمانکار تجهیز کارگاه را انجام نداده بود، اما طی جلسات برگزار شده، طرح پتروشیمی صدف با میزان پیشرفت ۲.۵ درصدی، در گروه طرح‌های فعال پترول قرار گرفته است. 
اشرف زاده اشاره کرد: طبق برنامه زمانی تا پایان سال ۱۴۰۰، این پروژه اتمام یافته و در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ وارد بحث راه اندازی خواهد شد. 
 
 
  مجتبی فلاح خرسند، مدیرعامل شرکت پتروشیمی صدف عسلویه نیز پیش‌تر در خصوص پیشرفت پروژه صدف عسلویه  اظهار داشت: به دلیل مشکلات و ورشکستگی پیمانکار اجرایی، پیشرفت پروژه در عدد ۴۳ درصد متوقف شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته، پیمانکار ساختمان نصب مجددا تعیین شده و با تجهیز کارگاه امید می‌رود در سال ۹۹ مطابق با زمان بندی پیشرفت داشته باشد.

منبع: بورس نیوز 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی