۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
کد مطلب : ۱۲۵۱۵۳

مدیرعامل جدید پتروشیمی مروارید معارفه شد

آیین معارفه مهندس صادقیان، مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید، با حضور خانم مهندس شاهدایی مدیر عامل هلدینگ پتروفرهنگ و رییس هیات مدیره شرکت پتروشیمی مروارید در سالن کنفرانس این مجتمع در عسلویه برگزار گردید.
صادقیان مدیرعامل پتروشیمی مروارید
صادقیان مدیرعامل پتروشیمی مروارید
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،  به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی شرکت پتروشیمی مروارید؛ در ابتدای این آیین مهندس افتخار مدیر مجتمع، ضمن خیر مقدم به خانم مهندس شاهدایی و مهندس صادقیان، از طرف کارکنان شرکت پتروشیمی مروارید انتخاب مهندس صادقیان را به عنوان مدیر عامل به ایشان تبریک گفته و برای ایشان آروزی موفقیت نمودند.
در ادامه خانم مهندس شاهدایی رئیس هیات مدیره پتروشیمی مروارید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس جوکار به عنوان مدیر عامل پیشین این پتروشیمی بیان داشتند: مهندس صادقیان فردی کارآمد، متخصص و باتجربه در صنعت پتروشیمی با سابقه 30 سال فعالیت و مدیریت است که سابقه مدیریت در واحدهای الفین را نیز دارا می باشد.
مدیر عامل هلدینگ پتروفرهنگ عنوان داشتند پتروشیمی مروارید نیروهای متخصص و توانمندی در اختیار دارد که با درایت ، دانش و جدیت در کار توانسته اند موجب هم افزایی و افزایش تولید در مجتمع پتروشیمی مروارید شوند.
ایشان همچنین بیان داشتند بهره وری و سودآوری یک فعالیت جمعی است و به یاری خدا و همکاری و همیت کارکنان و مدیریت سازمان، شاهد سودآوری و تعالی بیش از پیش شرکت پتروشیمی مروارید باشیم.
مهندس سید حسین صادقیان مدیر عامل پتروشمی مروارید نیز در ادامه این آیین ضمن تشکر از اعتماد هیات مدیره به ایشان برای مدیریت پتروشیمی مروارید، از مدیریت مطلوب مهندس جوکار ، مدیر عامل پیشین این شرکت، تشکر و قدردانی نموده و افزودند هدف اصلی من خدمت به میهن و ایران اسلامی است.
ایشان در ادامه به اولویت های کاری و دیدگاه های خود در پتروشیمی مروارید پرداخته و به موضوعات نیروی انسانی و اهمیت آن به عنوان سرمایه های اصلی سازمان، HSE ، حفظ و افزایش تولید، پروژه افزایش ظرفیت تولید واحد الفین، خرید کاتالیست واحد MEG، راه اندازی خط اکسیژن اختصاصی، بهره برداری از هتل اسکان کارکنان، تامین قطعات از تولید کنندگان داخلی و همچنین تعامل مثبت با سایر مجتمع ها اشاره کردند و برای تمامی کارکنان موفقیت و بهروزی را آرزو نمودند.
در انتهای این آیین خانم مهندس شاهدایی مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ از همکاری کارکنان و متخصصین شرکت پتروشیمی مروارید در راه اندازی پتروشیمی کیمای پارس خاورمیانه تشکر نموده و بیان داشتند به زودی آن پتروشیمی نیز رسماً افتتاح خواهد شد.
لازم به ذکر است با پایان یافتن آیین معارفه، خانم مهندس شاهدایی به همراه مهندس صادقیان و جمعی از مدیران و روئسای شرکت پتروشیمی مروارید از پروژه افزایش ظرفیت واحد الفین بازدید نمودند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی