۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۱۲۵۳۰۲
در آینده نزدیک صورت می گیرد؛

انعقاد۳ قرارداد بر اساس الگوی جدید قراردادهای نفتی

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: قرارداد میدان بلال در حال پیگیری است و قرارداد فرزاد بی را هم در آینده خواهیم داشت. از عملیات توسعه در آزادگان و یاداوران هم خبرهای خوبی در راه است.
مسعود کرباسیان
مسعود کرباسیان
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    مسعود کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در آیین امضای قرارداد طرح توسعه میدان نفتی یاران گفت:  با وجود مشکلات مالی ناشی از تحریم، کرونا و ... برای توسعه میدان‌های مشترک در حال پیگیری هستیم. جکت فاز ۱۱ پارس جنوبی به‌تازگی نصب شد،‌ در فاز ۱۴ پارس جنوبی هم کار در بخش دریا تمام شده است و پالایشگاه آن هم امسال به نتیجه می‌رسد.
وی در ادامه افزود: قرارداد میدان بلال در حال پیگیری است و قرارداد فرزاد بی را هم در آینده خواهیم داشت. از عملیات توسعه در آزادگان و یاداوران هم خبرهای خوبی در راه است. در زمینه پروژه‌های نگهداشت و افزایش تولید نفت، نفت‌شهر میدان‌مشترک است که قراردادش امضا شده است و قرارداد فروزان و رشادت‌ هم‌ در هفته‌های آینده عملیاتی می‌شود.
کرباسیان گفت: سه قرارداد بر مبنای الگوی جدید قراردادهای نفتی در میدان‌های مشترک خواهیم داشت شامل چنگوله و سهراب و لایه‌های نفتی پارس جنوبی که کار از طرف نفت تمام است و منتظر برنامه و بودجه هستیم. ۲ میلیارد دلار عایدی دولت از اجرای قرارداد توسعه میدان یاران خواهد بود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی