۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵
کد مطلب : ۱۲۵۳۷۹

دیدار مدیرعامل كشتيراني با فرمانده کشتی پتونیا 

 مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از شرکت‌های تابع شستا، ضمن خدا قوت به فرمانده و تمامی دریانوردان کشتی پتونیا گفت: شما افتخار آفریدید و فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون این اقدام ارزشمند شما عزیزان، فرمایش بزرگی است.
دیدار مدیرعامل كشتيراني با فرمانده کشتی پتونیا 

 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    در پی ورود کشتی پتونیا به بندرعباس، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طی جلسه‌ای با حضور سرپرست شرکت حمل فله، معاون مالی کشتیرانی، مدیر دفتر فناوری اطلاعات، مدیر دفتر مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی انجام شد، با فرمانده کشتی پتونیا گفت و گو کرد.

 وی با اشاره به اینکه به دلیل شرایط خاص ناشی از ویروس کرونا، علی‌رغم برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته متأسفانه تاکنون امکان ملاقات حضوری میسر نشد، گفت: کاری که شما دریانوردان انجام دادید و مسیری که شما باز کردید، کار بزرگی بود و  جمهوری اسلامی ایران به شما و همکارانی که در این کشتی  بودند، افتخار می‌کنند.

 وی تصریح کرد: حرکت شما جهادی بود و ان‌شاءا... تمام کارکنان به تأسی از این خط‌‌‌‌‌ شکنی و مسیری که در جبهه اقتصادی کشور باز کردید، بتوانند موفق باشند و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران  را که عنوان ملی دارد روز به روز موفق‌تر و سربلندتر کنند.

در ادامه این گفت و گو کاپیتان گوهردهی فرمانده کشتی پتونیا گفت:افتخار می‌کنیم که این اقدام، موجب غرور ملی شد، به خصوص اینکه در این سفر به محض دریافت پیام مقام معظم رهبری حس غرور ملی و پیام‌های دیگری که از نهادهای مختلف دریافت کردیم موجب خرسندی تمام دریانوردان این کشتی شد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام با عزم جدی و تلاش تیمی و حمایت کارکنان خشکی و همچنین تلاش شبانه‌روزی دریانوردان این کشتی صورت گرفت.

وی در ادامه با اشاره به هجمه‌های رسانه‌ای که علیه این کشتی صورت گرفت، گفت: با سرمهندس کشتی جلساتی داشتیم تا دریانوردان و کشتی را با آسودگی خاطر به مقصد برسانیم.

در پایان نائب  رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت:کاری که شما عزیزان کردید در سابقه تاریخ کشور می‌ماند و نام شما هم برای کشتیرانی و هم برای جمهوری اسلامی ایران با افتخار  ثبت خواهد شد و جاودانه خواهد ماند.

وی در ادامه از اینکه امکان این دیدار به خاطر شرایط کرونا میسر نشد، گفت:ان شاءا... مشکلات کرونا مرتفع شود و بتوانیم از نزدیک همدیگر را ملاقات کنیم و برای جنابعالی و همکاران‌تان در کشتی‌های پتونیا و کلاول آرزوی سلامتی و توفیق دارم.

این گزارش حاکی است: در ادامه این جلسه معاون مالی و سرمایه‌گذاری، سرپرست شرکت حمل فله و مدیر دفتر فناوری اطلاعات نیز طی سخنانی از طریق ویدئو کنفرانس اقدام افتخار آمیز کاپیتان و کارکنان کشتی پتونیا را ستودند و تلاش و همت آنان را ارج نهادند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی