۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۱۲۵۴۴۳

همکاری پتروشیمی مروارید در تجهیز بیمارستان ها

شرکت پتروشیمی مروارید به همراه دیگر شرکت های پتروشیمی منطقه پارس در راستای مسئولیت های اجتماعی و به منظور مشارکت در امر تجهیز بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های منطقه پارس جنوبی و استان بوشهر، مبلغ 90 میلیارد ریال به خرید لوازم و تجهیزات پزشکی ضروری اختصاص دادند.
پتروشیمی مروارید
پتروشیمی مروارید
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    این تجهیزات و لوازم پزشکی بر اساس نیاز مراکز درمانی منطقه و با نظر مسئولین و کارشناسان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خریداری شده و طی روز گذشته به بیمارستان‌ها تحویل داده شد.
در همین راستا رئیس شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس در خصوص اهداف اجرای این طرح اظهار داشت که این شورا در همراهی با جامعه پیرامونی در مقابله با اپیدمی ویروس کرونا و با هدف ارتقاء سطح توانمندی مراکز درمانی منطقه پارس جنوبی، نسبت به تأمین اقلام مورد نیاز آنها اقدام کرده است.
دستگاه تنفس مصنوعی، ونتیلاتور ثابت، تخت آی‌سی‌یو، دستگاه سونوگرافی، ویدئو لانگوسکوپ، انواع دستگاه اکسیژن ساز، نیولایزر، پالس اکسی‌متر، دستگاه اتوسکوپ و افتالموسکوپ‌، دی‌سی شوک، پمپ اینفوژن، انواع مانیتور علائم حیاتی، ویلچر، ساکشن دوشیشه، دستگاه دیالیز RO و .... برخی از تجهیزات و لوازم درمانی خریداری شده در این طرح هستند.
گفتنی است شرکت پتروشیمی مروارید با همراهی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در ابتدای سال جاری نیز مبلغ 100 میلیارد ریال برای کمک به مقابله با گسترش ویروس کرونا و تجهیز بیمارستان‌های استان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار داده بود.
لازم به ذکر است مراکز درمانی بهره مند از این تجهیزات عبارتند از: بیمارستان زینبیه خورموج، بیمارستان امام خمینی کنگان، بیمارستان شهید گنجی دشتستان، بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه، بیمارستان توحید جم، درمانگاه ابن سینا شیرینو و بیمارستان امام هادی (ع) دیر.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی