۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۱۲۵۹۷۴

شرکت حفاری آمریکا اعلام ورشکستگی کرد

شرکت حفاری رزهیل آمریکا که به دنبال سالها وام گیری برای توسعه تولید، در برابر سقوط قیمت نفت در سال جاری میلادی بسیار آسیب پذیر شده بود، اعلام ورشکستگی کرد.
شرکت حفاری آمریکا اعلام ورشکستگی کرد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سقوط قیمت نفت شرکت حفاری شیل رزهیل ریسورسز را وادار به تغییر ساختار بدهی هایش و اعلام ورشکستگی کرد.
 این شرکت در دادگاهی در تگزاس جنوبی اعلام ورشکستگی کرد. شرکت رزهیل بیشتر حفاری های خود را در حوزه دلاویر، بخشی از غرب حوزه پرمین انجام می دهد.
 این شرکت شیل آمریکایی به دنبال سالها وام گیری برای توسعه تولید، در برابر سقوط قیمت نفت در سال جاری میلادی بسیار آسیب پذیر شده بود و به سختی دخل و خرج خود را متعادل نگه می‌داشت.
 

 شرکت رزهیل در ماه مارس یعنی زمانی که قرارداد کاهش تولید بین عربستان و روسیه در بحبوحه کاهش تقاضای جهانی از بین رفت، اعلام کرد تمام فعالیت های حفاری خود را در 2020 متوقف می کند. رزهیل در ماه جولای وارد یک قرارداد با موسسات مالی خاص برای تغییر ساختار شد.
 صنعت نفت آمریکا مخصوصاً صنعت شیل ضربه سختی از بحران کرونا خورده است. کمبود نقدینگی و سطح بالای بدهی انعطاف‌پذیری شرکت‌های نفت این کشور را طی بحران کرونا کاهش داده است.
شرکت کالیفرنیا ریسورسز، بزرگترین شرکت حفاری نفت در ایالت کالیفرنیای آمریکا هم به تازگی اعلام ورشکستگی کرده است.

منبع: تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی