۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱
کد مطلب : ۱۲۶۱۲۲

تقدیر از ۳ آتش نشان فداکار پتروشیمی کارون

طی مراسمی از ۳ آتش نشان فداکار پتروشیمی کارون که در هنگام نشت گاز کلر در محل حادثه حضور داشتند با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.
تقدیر از ۳ آتش نشان فداکار پتروشیمی کارون
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   علیرضا صدیقی مدیرعامل پتروشیمی کارون گفت: با توجه به آمادگی واحد‌های HSE و آتش نشانی در حالت آماده باش؛ در هنگام نشت کلر در پتروشیمی کارون تمامی مجموعه‌ها با آمادگی کامل در مهار حادثه شرکت کردند که از ۳ آتش نشان فداکار تقدیر شد.
او افزود: وقتی حادثه نشت کلر در پتروشیمی کارون به وجود آمد کلیه ارکان این شرکت با از خود گذشتگی خود کمک کردند تا این حادثه بدون خسارت جانی و مالی پایان یابد.
صدیقی بیان کرد: این اتفاق می‌توانست خسارت‌های بسیاری را به بار آورد، اما با همکاری و همدلی همه مجموعه‌ها به بهترین نحو ممکن خاتمه یافت و این سه آتش نشان که به عنوان نماد فداکاری هستند در هنگام نشت کلر در حادثه بوده و با بستن ولو و ایجاد لایه‌های آب از انتشار کلر جلوگیری کردند.
مدیرعامل پتروشیمی کارون گفت: فداکاری این ۳ آتش نشان نوعی ایثار و از خود گذشتگی بوده که نمونه‌های آن در زمان جنگ تحمیلی بسیار مشهود بوده است.
اردشیر آخشمه افسر تیم واکنش در شرایط اضطراری که در صحنه حاضر بود گفت: وظیفه من در صحنه مدیریت محل حادثه، اطلاع رسانی به فرمانده حادثه و مدیریت آتش نشانان است؛ ما با آموزش‌هایی که دیده ایم توانستیم واکنش مناسب را نشان دهیم.
او تصریح کرد: همه ما یک خانواده هستیم و آدم به تنها چیزی که در زمان نشت کلر فکر می‌کند این است که با بستن ولو می‌تواند جان بسیاری از افراد را نجات دهد که همه این موضوعات موجب شد که ما تصمیم صحیح و سریعی بگیریم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی