کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زلزله در کهنوج خسارت جدی نداشت

11 مرداد 1399 ساعت 9:09

مدیرکل بحران استانداری کرمان گفت: زلزله ۴.۵ ریشتری کهنوج خسارت جانی و مالی گزارش نشده و تیم‌های در حال اریابی خسارات جزیی این زلزله است.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   مجید سعیدی با اشاره به وقوع زلزله‌های به بزرگی 4.5 ریشتر در حوالی کهنوج در استان کرمان اظهار داشت: این زمین لرزه در ساعت 6.54 دقیقه بامداد امروز و در عمق 10 کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است.
 

وی با بیان اینکه براساس گزارشات اولیه این زلزله خسارت‌های جزیی به ساختمان‌ها به ویژه در مناطق روستا‌یی زده گفت: در این مناطق گزارش‌هایی جزیی مبنی بر ترک خوردگی‌ دیوار و سقف رسیده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به اینکه گروه‌های ارزیاب در منقطه در حال بررسی دقیق و برآورد خسارات هستند افزود: خوشبختانه تاکنون از این زمین لرزه خسارت جدی جانی و مالی گزارش نشده است.
به گزارش تسنیم ساعت 6.54 دقیقه بامداد امروز زلزله‌ای به قدرت 4.5 ریشتر برای چهارمین بار در یک هفته گذشته استان کرمان را لرزاند که مرکز آن در 6 کیلومتری شهرستان کهنوج بود و باعث نگرانی ساکنان استان شد و بسیاری از ساکنان منطقه را راهی خیابان کرد.
به دلیل زمین‌ لرزه‌های چند روز قبل تیم‌های امدادرسان آمادگی کامل داشته و از همان دقایق اولیه حادثه به محل اعزام شده‌اند تا در صورت نیاز وارد عمل شده و به حادثه دیدگان خدمات رسانی کنند.

منبع: تسنیم 


کد مطلب: 126126

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/126126/زلزله-کهنوج-خسارت-جدی-نداشت

نفت ما
  https://www.naftema.com