۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۱۲۶۱۳۹

۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند

رئیس‌جمهور گفت: حدود ۱۰ استان جزو استان‌هایی هستند که در پیک بیماری بودند و امروز از پیک بیماری عبور کردند و مسیر کمتر دشواری پیشِ‌رویشان است.
روحانی
روحانی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا گفت:  از همه مردمی که با ستاد ملی کرونا و مسیر سلامت جامعه به‌خوبی همکاری می‌‌کنند تشکر می‌کنیم.
وی افزود: امروز جزو روزهایی بود که در آن گزارش آمار استان‌ها امیدوارکننده بود. حدود 10 استان جزو استان‌هایی بودند که در پیک بیماری بودند و امروز از پیک بیماری عبور کردند  و مسیر کمتر دشواری پیشِ‌رویشان است.
 
رئیس‌جمهور تصریح کرد:‌ ادارات و بانک‌ها به‌خوبی مراعات می‌کنند و در مراکز رفت‌ؤآمد، مردم مراعات بسیار قابل قبول دارند. هرکسی که تخلف می‌کند باید با فرد متخلف برخورد شود و این اصلاً جای تردید ندارد، حتی برای ماه محرم مقرراتی که گذاشته می‌شود باید مسئولین هیئت‌ها مسئولیت بپذیرند و اگر آن کسی که مسئولیت می‌پذیرد دقت نکرد باید با او برخورد شود و وزارت کشور و وزارت بهداشت نحوه برخورد را قرار شد تدوین کنند و ما در جلسه ستاد مقابله با کرونا آن را تصویب کنیم.

منبع: تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی