۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۱۲۶۱۶۵

راه اندازی بزرگراه پالایشگاه نفت بندرعباس

بزرگراه پالایشگاه نفت بندرعباس در محور تازیان به بندرعباس به بهره‌برداری رسید.
بزرگراه پالایشگاه نفت بندرعباس
بزرگراه پالایشگاه نفت بندرعباس
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    هاشم نامور، مدیرعامل پالایشگاه بندرعباس در این باره گفت: بزرگراه پالایشگاه نفت در قالب محور دوم مسیر تازیان به بندرعباس به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: ساخت باند دوم جاده ارتباطی تازیان به بندرعباس به‌منظور اجرای نقش مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پالایش نفت بندرعباس و با امضای تفاهم‌نامه بین این شرکت و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان در خرداد سال ۱۳۹۷ آغاز شد.
مدیرعامل پالایشگاه بندرعباس در این باره تأکید کرد: این طرح به طول ۲۵ کیلومتر در مسیر سه‌راه تازیان، روستای جمال احمد، آزادراه شهید رجایی و شهر بندرعباس در مدت ۱۹ ماه و با اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال احداث شد.
نامور با بیان اینکه ناهمواری‌های متعدد از مشکلات احداث این مسیر بود، افزود: در اجرای این مسیر ۳۳ دستگاه پل ساخته و همچنین حدود ۵۰۴ هزارمتر مربع خاکبرداری، ۱۸۶ هزار مترمربع خاکریزی و ۲۶ هزار تن آسفالت انجام شده است.
وی تأکید کرد: نبود استانداردهای لازم در این مسیر، وجود نقاط حادثه‌خیز، ترافیک و حوادث جاده‌ای بالا از جمله دلایل احداث باند دوم جاده تازیان به بندرعباس بود که با هدف افزایش ایمنی و کاهش تصادفات و حوادث رانندگی اجرا شد.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: بهره‌برداری از این مسیر افزون بر افزایش ایمن راه، موجب کاهش بار ترافیکی در دو باند رفت و برگشت برای استفاده ساکنان شهر تازیان و روستاهای هم‌جوار از جمله شهرو، کنارو، چاهو، گربند، بلندو، سودرو و جمال احمد می‌شود.
بر پایه این گزارش، ساخت مجتمع آموزشی ۱۲ کلاسه، ساخت مجموعه کارگاهی و آزمایشگاهی مهندسی شیمی، مکانیک و عمران دانشگاه هرمزگان، مشارکت در تکمیل خوابگاه دخترانه مجتمع آموزش عالی میناب، مشارکت در پروژه تقاطع غیر هم‌سطح اسکله شهیدرجایی و خونسرخ، ساخت دو باب منزل برای نیازمندان و ایتام در تازیان، ساخت و اهدای مجموعه ورزشی و فرهنگی در روستای چاهو با پوشش جمعیتی حدود ۱۰ هزار نفر، اهدای یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل به زندان مرکزی بندرعباس و توسعه زیرساخت‌های ورزشی و حمایت مالی از تیم‌های ورزشی بانوان و آقایان، جانبازان و معلولان استان بخش از اقدام‌های شرکت پالایش نفت بندرعباس همسو با ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در این پالایشگاه بوده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی