کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تسهیلات بانک سینا برای کسب و کارهای فاقد بیمه

11 مرداد 1399 ساعت 15:08

بانک سینا در ادامه اجرای طرح های حمایتی خود از کسب و کارها آسیب دیده از کرونا، پرداخت تسهیلات ویژه کسب و کارهای دارای آسیب دیده فاقد بیمه تامین اجتماعی را آغاز کرد.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   این بانک پیرو دستورالعمل های ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف کمک به حفظ و رونق اشتغال فعالان اقتصادی و کسب و کارهای دارای مجوز فعالیت از دستگاه های اجرایی مربوطه که بر اثر شیوع کرونا آسیب بیشتری دیده اند و فاقد پرونده بیمه نزد سازمان تامین اجتماعی هستند، تسهیلاتی را در نظر گرفته است.
این تسهیلات تا پایان مردادماه سال جاری و با نرخ سود 12 درصد در قالب عقد قرارداد مرابحه ویژه کرونا به متقاضیان و واجدین شرایط پرداخت می شود.
تسهیلات یادشده در 3 گروه و در قبال وثیقه چک و سفته قابل پرداخت است که طی آن اشخاص حقیقی خویش فرما یا خوداشتغال تا 60 میلیون ریال، واحدهای کسب و کار فاقد امکان اثبات رابطه کارفرما-کارکن تا 60 میلیون ریال صرفا به کارفرما و واحدهای کسب و کار دارای امکان اثبات رابطه کارفرما-کارکن تا 80 میلیون ریال به ازای هر شاغل می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.
گفتنی است بانک سینا تاکنون اقدامات قابل توجهی را برای کمک به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا اجرایی کرده است که آخرین آنها پرداخت وام قرض الحسنه به واجدین شرایط در قالب طرح های مهرآفرین و مواسات است. عدم برداشت خودکار اقساط وام گیرندگان قرض الحسنه و تسهیلات گیرندگان طبق دستورالعمل بانک مرکزی، کمک 50 میلیارد ریالی به مددجویان کمیته حضرت امام(ره) در 7 استان کشور و اهدای 24 دستگاه آمبولانس به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بخشی دیگر از اقدامات بانک سینا در این زمینه بوده است.


کد مطلب: 126166

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/126166/تسهیلات-بانک-سینا-کسب-کارهای-فاقد-بیمه

نفت ما
  https://www.naftema.com