کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بانک شهر اجازه تعطیلی واحدهای تولیدی را ندارد

11 مرداد 1399 ساعت 15:14

مدیر امور اعتبارات بانک شهر با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر و با توجه به شرایط موقعیتی خاص کشورمان واحدهای تولیدی با مشکلات متعددی روبه رو هستند، تاکید کرد: هم اکنون تمامی شعب بانک شهر در راستای کمک به تداوم کسب و کار شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی و تحقق "جهش تولید" بسیج شده اند.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    مجید کاظمی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی امسال علاوه بر تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی با ویروس کرونا نیز درگیر بوده اند، افزود: این ویروس سبب التهابات شدید در اقتصاد کشور شده و به همین نسبت شرایط دشواری را برای کسب و کارها تحمیل کرده است.
کاظمی با تأکید بر اهمیت تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی برای تحقق "جهش تولید" گفت: شعب بانک شهر اجازه نخواهند داد فعالیت واحدهای تولیدی به خاطر کمبود سرمایه درگردش متوقف شوند.
وی با اشاره به اینکه مدیران و کارکنان بانک شهر پا به پای اعضای کادر درمانی و بیمارستانی کشور، از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا، در کنار شهروندان بودند گفت : فرآیند تخصیص و پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا ، از سوی شعب این بانک در حال انجام است .
مدیر امور اعتبارات افزود: این فرآیند به منظور حمایت و کمک به تداوم کسب و کار شرکت‌ها و به شرط تعهد کارفرمایان جهت حفظ حداکثری نیروی کار صورت پذیرفته و جزء اولویت کاری شعب این بانک است .


کد مطلب: 126168

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/126168/بانک-شهر-اجازه-تعطیلی-واحدهای-تولیدی-ندارد

نفت ما
  https://www.naftema.com