۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۱۲۶۲۵۲

تعمیر بازوی بارگیری نفت در خارک با توان داخل

تعمیرات بازوی بارگیری نفت با صرف حدود ۳ هزار و ۲۰۰ نفرساعت و صرفه جویی بالغ بر ۵ میلیارد ریال از سوی متخصصان اداره تعمیرات مکانیک در پایانه نفتی خارک انجام شد.
تعمیر بازوی بارگیری نفت در خارک با توان داخل
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: تعمیرات اساسی بازوی بارگیری شماره ۲ پهلوگاه ۵ اسکله شرقی به‌عنوان تجهیزی مهم و حیاتی در زمینه صادرات نفت به دست متخصصان اداره تعمیرات مکانیک پایانه نفتی خارک با موفقیت به پایان رسید.
وی افزود: پس از پیاده‌سازی بازوی بارگیری با انتقال به کارگاه تعمیراتی پایانه نفتی خارک اقدام‌های لازم به‌منظور جداسازی قطعات معیوب انجام شد که پس از بررسی و شناسایی همه قطعات معیوب و جایگزینی تجهیزات جدید، مونتاژ آن نهایی شد.
اسدروز تصریح کرد: جداسازی و دمونتاژ کامل قطعات و اجزا، شست‌وشو و تمیزکاری، بازرسی و بررسی قطعات و اجزا، تعویض قطعات معیوب و مستهلک‌شده، مونتاژ و سرهم‌بندی قطعات، انجام تست ایستایی پس از مونتاژ کامل به‌منظور حصول اطمینان از صحت عملکرد اجزای تحت فشار و عدم بروز نشتی در آنها از جمله اقدام‌های انجام‌شده است.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به استفاده از ظرفیت و توان شرکت‌های داخلی در ساخت قطعات این بازوی بارگیری اشاره کرد و گفت: این پروژه با صرف حدود ۳ هزار و ۲۰۰ نفرساعت و صرفه‌جویی ۵ میلیارد ریال از سوی متخصصان اداره تعمیرات مکانیک در پایانه نفتی خارک اجرا شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی