کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زنگنه:

مقدار صادرات فرآورده‌های نفتی بی‌نظیر است

13 مرداد 1399 ساعت 12:30

وزیر نفت، اعداد مربوط به صادرات فرآورده‌های نفتی را به دلیل توسعه طرح‌های گازرسانی در کشور بی‌نظیر خواند و تاکید کرد: فعالیت‌ها در صنعت نفت در بیش از ۲ سالی که از تحریم‌ها گذشته با قدرت ادامه دارد.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    بیژن زنگنه امروز (دوشنبه، ۱۳ مردادماه) در آیین رسمی افتتاح گازرسانی به ۷۷ روستا و آغاز به‌کار خط لوله انتقال تقویتی جنوب مشهد از طریق ویدیو کنفرانس در محل ساختمان مرکزی وزارت نفت اظهار کرد: ما استوار، محکم و سرحال با هدف خدمت به مردم ایستاده‌ایم، مشکلات زیاد است، اما فعالیت‌ها در صنعت نفت را طی دو سالی که از تحریم‌ها گذشته است، زنده نگه داشته‌ایم.
وی با یادآورری اینکه اکنون دو سال و سه ماه از تحریم‌های شدید علیه ایران می‌گذرد و در این مدت نه تنها هیچ طرحی در صنعت نفت نخوابیده بلکه ما طرح‌های جدید را هم آغاز کردیم، تصریح کرد: امسال هم با قدرت به این روند ادامه می‌دهیم و برای آینده هم ریل‌گذاری می‌کنیم.
وزیر نفت با تاکید بر اینکه ما باید پشت به پشت هم و دست به دست هم دهیم و برای توسعه کشور، عبور از سختی‌ها و ناامید کردن دشمنانمان، تلاش کنیم، تصریح کرد: ان‌شاءالله ملت ایران به یاری خداوند متعال از این مشکلات سرافرازانه و سربلند عبور کنند.
زنگنه با بیان اینکه به برکت افزایش تولید گاز و گازرسانی در کشور اعدادی که برای صادرات فرآورده‌های داریم بی‌نظیر است، گفت: به دلیل منافع ملی نمی‌توانم عددی اعلام کنم، اما واقعا اعداد بی‌نظیر بوده و برای کشور درآمد به همراه داشته است.
وی گفت: وظیفه‌مان این است تا آنجا که توان و قدرت داریم تلاش کنیم و همه اعضای صنعت نفت با تمام قدرت پای کار هستند.  


کد مطلب: 126253

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/126253/مقدار-صادرات-فرآورده-های-نفتی-بی-نظیر

نفت ما
  https://www.naftema.com