۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۲
کد مطلب : ۱۲۶۲۷۳

کمک پتروشیمی شازند به مراکز درمانی استان مرکزی

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند گفت: پتروشیمی شازند بر اساس مصوبات هیات مدیره ۵۰۰ میلیون تومان در بحث کرونا به واحدهای درمانی استان مرکزی کمک مالی کرده است. مواد ضدعفونی کننده این شرکت در اختیار مراکز درمانی استان مرکزی قرار گرفته است.
 ابراهیم ولدخانی
 ابراهیم ولدخانی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    ابراهیم ولدخانی تصریح کرد: روزانه بیش از پنج هزار نفر در شرکت پتروشیمی شازند درحال تردد هستند و تا امروز یک مورد فوتی ناشی از کرونا در این شرکت گزارش نشده است. خانواده ها و پرسنل شرکت مواد ضدعفونی کننده دریافت می کنند.
وی ادامه داد:  پتروشیمی در سال ۹۶ مقرر بود با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان نسبت به ساخت بیمارستان در شازند اقدام نماید که به دلایل نامشخص استارت این پروژه زده نشد. ساخت بیمارستان در شازند در هاله ای از ابهام قرار دارد. مسئولان وزارت بهداشت در سفر به شهرستان شازند اذعان داشتند ساخت بیمارستان جدید در این شهرستان به دلیل پروژه های عمرانی متعدد درمانی در کشور بالای ۱۵ سال زمان خواهد برد. صحبت شده است بیمارستان فعلی شازند تجهیز شود. پتروشیمی شازند نیز تابع تصمیمات مسئولان خواهد بود.
وی گفت:  در خصوص اقدامات و فعالیت های شرکت پتروشیمی شازند باید قضاوت عادلانه صورت پذیرد. زمانی که مردم مشکل معیشت و سلامت دارند باشگاه داری پتروشیمی شازند منطقی به نظر نمی رسد. این شرکت سهامداران متعددی دارد و باید در خصوص نحوه هزینه ها در مجمع شرکت تصمیم گرفته شود. مخالف امر ورزش نیستیم. از زمانی که بعنوان مدیرعامل در این واحد صنعتی مشغول فعالیت شده ام هیچ پولی به هیچ تیمی خارج از استان داده نشده است. ورزش لازم است اما در شرایط نرمال.
وی گفت: پتروشیمی شازند پول بلیط ورزشکاران و برخی تیم هایی که دچار مشکل بودند را پرداخت کرده است و امکانات ورزشی شرکت در اختیار مردم قرار دارد.
وی افزود: ظرف دو سال گذشته هزار نفر از نیروهای بومی جذب شرکت پتروشیمی شازند شده است. استاندار خواستار جذب نیرو از تمام استان در این شرکت بوده است. به سفارشات برای آزمون استخدامی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
وی تصریح کرد: پتروشیمی شازند به صورت آنلاین از طریق محیط زیست پایش می شود. پتروشیمی فرارتر از استاندارهای محیط زیست در حال فعالیت است. بدون اجازه دستگاه های مسئول ضایعات برای امحاء جابجا نمی شود. در داخل مجموعه ضایعات امحاء نمی شود. آب، خاک و گیاهان در پتروشیمی شازند مرتب در حال پایش هستند. مهم ترین مساله در شرکت پتروشیمی شازند مساله آب است. ما خواستار استفاده از پساب مهاجران، شازند حتی اراک بودیم اما مسئولان همکاری های لازم را انجام ندادند.
 مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند  افزود: سال گذشته ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان فروش محصولات ثبت شده است. ۲۵۰ میلیون دلار صادرات به چهل کشور از جمله برزیل، چین، اروپا و  کشورهای آسیایی انجام شده است‌. صادرات محصولات پتروشیمی از طریق ریل راه آهن به کشور ترکیه برای اولین بار صورت گرفته است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی